پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:سبکان,مربی ,کاراته,ماتسوشیما,تیم ملی,هدایت,بانوی,مسجدسلیمان, توسط عــلــی چراغیان |

 

خانم استاد طیبه عباسی بعنوان سرمربی تیم ملی کاراته سبک کیوکوشین ماتسویی بانوان جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد .

وی که هم اکنون مربی تیم کاراته بانوان نفت و گاز مسجدسلیمان است  طی حکم مسعود  همایونپور نماینده ارشد سازمان جهانی و رییس سبک کیوکوشین کاراته ماتسویی ایران به این سمت منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، استاد طیبه عباسی که از مربیان باسابقه و خوشنام استان خوزستان میباشد دارای 10 سال سابقه مربیگری و همچنین دارنده کارت مربیگری جهانی  درجه 1و دیپلم داوری میباشد .

 

وی طی سالهای متمادی فعالیت در این رشته عناوین و افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد که از آن جمله میتوان به 6 دوره قهرمانی استان خوزستان  در سالهای 82 تا 87 یک دوره نایب قهرمان مسابقات استان خوزستان در سال 88  اشاره کرد .

وی از سال 86 تاکنون بعنوان سرمربی تیمهای نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان بانوان نفت و گاز مسجدسلیمان فعالیت داشته و نقاط روشن و درخشان زیادی در کارنامه وی دیده میشود . یک دوره قهرمانی در مسابقات کشوری در رده های نوجوانان و بزرگسالان   یک دوره نایب قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان -  یک دوره مقام سوم بزرگسالان و یک دوره نایب قهرمانی در رده های سنی نوجوان و جوانان در مسابقات کشوری از جمله افتخارات وی با تیم نفت مسجدسلیمان است .

استاد طیبه عباسی همچنین توانسته است شاگردان پرافتخاری را برای ایران اسلامی تربیت نماید که از آن جمله میتوان به خانم مولود محبی نورالدین وند قهرمان دو دوره مسابقات آسیایی و برنده کاپ طلایی برترین مبارزه گر آسیا در سال 89 خانم انیس کهیش مقدم دارنده مدال برنز مسابقات آسیا و خانم صدیقه زرده دیگر مدال آور کشورمان در مسابقات آسیایی اشاره کرد .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای این مربی ارزنده مسجدسلیمانی در عرصه جدید آرزوی موفقیت و پیروزی و کسب مدالهای رنگین برای میهن اسلامیمان را دارد . 

 منبع: اداره تربیت بدنی مسجدسلیمان . امور ورزشی شرکت نفت

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.