پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان گفت: اين دانشگاه نيم‌سال دوم در رشته‌هاي تربيت بدني، ديني و عربي و كتابداري، در مقطع كارشناسي دانشجو مي‌پذيرد.

 

بابك داوودي در گفت‌وگو با خبرنگار علمي و آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارداشت: علاوه بر اين، سال آينده اين واحد آموزشي در 8 رشته ديگر در مقطع كارداني و كارشناسي و همچنين در رشته مهندسي صنايع در مقطع كارشناسي ارشد دانشجو مي‌پذيرد.

 

وي درباره پروژه‌هاي عمراني اين دانشگاه بيان كرد: مسجد دانشگاه در مرحله احداث است كه بهمن ماه سال 90 به بهره‌برداري مي‌رسد.

 

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان درباره پروژه عمراني كه در يك سال گذشته انجام شده، گفت: 4 كارگاه تجهيز شد و كليه ساختمان آموزشي و اداري تعمير و تجهيز شدند.

 

داوودي اظهارداشت: مجوز احداث ساختمان سوله كارگاهي و آزمايشگاهي و مجتمع فرهنگي و ورزشي را هم دريافت كرديم.

 

وي افزود: يك ميليارد تومان اعتبار براي تجهيز آزمايشگاه‌هاي نفت و نانوتكنولوِژي در نظر گرفته شده كه تجهيزات در حال خريداري است.

 

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان با بيان اينكه در يك سال گذشته 27 مقاله از اين دانشگاه در مجلات ISI چاپ و 120 هزار جلد كتاب براي كتابخانه خريداري شد؛ جذب 30 عضو هيات علمي در مقطع كارشناسي ارشد و دكترا را از ديگر اقدامات انجام شده در اين دانشگاه عنوان كرد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نسرین مکتبی
ساعت8:36---14 آبان 1391
چرا سامانه انتخاب واحد باز نمیشه

رضا
ساعت22:36---9 شهريور 1391
سامانه انتخاب واحد دانشگاه ازاد مسجدسلیمان باز نمیشود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.