پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

افتتاح 2 پروژه عمرانی توسط نفت و گاز مسجدسلیمان

معاون عمرانی استانداری خوزستان و نماینده مردم این شهر در مجلس  افتتاح 2 پروژه عمرانی و عام المنفعه را در این شهر را آغاز کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، نماینده شهرمان (دکتر رضایی) راه دسترسی روستای قبله ای از توابع بخش مرکزی این شهرستان را  افتتاح کرد .

مهندس خیراله خادمی معاون عمرانی استانداری محمد خانچی فرماندار مسجدسلیمان- سیدکمال موسوی مدیرعملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و تنی چند از مدیران ادارات شهری در این مراسم حضور داشتند .

این پروژه که در زمره پروژه های عمرانی و عام المنفعه شرکت ملی نفت ایران در زادگاه نفت قرار دارد دسترسی اهالی روستاهای این مسیر را به مرکز شهرستان و همچنین مراکز بهداشتی درمانی آموزشی و بازار تسهیل مینماید .

پیش از این تردد روستاییان از طریق جاده ای خاکی انجام میشد که بدلیل بارش باران هرساله خسارات زیادی به این جاده وارد میشد و عبور و مرور آنها را با مشکل مواجه میساخت .

این جاده با عنوان بازسازی جاده چاههای نفت اطراف مسجدسلیمان تعریف و باهزینه 4 میلیارد ریال در مدت زمان کمتر از یکسال احداث شده است .

دراین جاده که 5/5 کیلومتر طول  و 6 متر عرض دارد 13 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی   8300 متر مکعب اجرای لایه زیر اساس و اساس و 27500 متر مربع اجرای لایه 6 سانتی متری آسفالت گرم اجرا شده است .

همچنین در مراسم دیگری در همین روز نماینده شهرمان جاده دسترسی به روستای امامزاده بی بی بتولی را افتتاح کرد .

این پروژه هم در زمره پروژه های عمرانی و عام المنفعه شرکت ملی نفت ایران قرار دارد و با هزینه 2100میلیون ریال در جهت تسهیل در عبور و مرور روستاییان توسط امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان احداث شده است .

این جاده 2800 متر طول و 6 متر عرض دارد و در آن 15هزار مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی 4200 مترمکعب اجرای لایه زیراساس و اساس و 1700 مترمربع لایه 6 سانتی متری آسفالت گرم اجرا شده است .

 

منبع: روابط عمومی شرکت نفت مسجدسلیمان

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.