پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از احداث سالن ورزشی چند منظوره برای جانبازان و معلولین این شهر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس صفرعلی رییسی با اعلام این خبر گفت : این پروژه با هدف ایجاد اماکن ورزشی استاندارد جهت فعالیتهای ورزشی جانبازان و معلولین گرانقدر احداث میشود .

وی افزود : با توجه به نقش ویژه جانبازان در آزادی و استقلال مملکت اسلامی و محروم بودن آنها از وجود اماکن ورزشی متناسب با شرایط جسمی آنها این پروژه توسط نفت در این منطقه اجرا میشود .

مهندس رییسی  در تشریح جزییات این پروژه گفت : این پروژه در زمینی به مساحت 2900 متر مربع و با احداث یک باب سالن ورزشی چند منظوره به مساحت 1300 مترمربع اجرا میشود .

وی افزود : هزینه اجرای این پروژه عمرانی و عام المنفعه بیش از 15 میلیارد ریال برآورد شده که قرار است در مدت زمان یکسال احداث شود .

رییسی ادامه داد : با اجرا و اتمام این پروژه جانبازان میتوانند در این سالن به انجام ورزشهایی از قبیل بسکتبال والیبال و کلیه ورزشهای متناسب با شرایط جسمی شان بپردازند .

وی خاطر نشان کرد : در این سالن جایگاه تماشاچیان به ظرفیت 300 نفر و همچنین جایگاه ویژه تماشا جهت معلولین و جانبازان پیش بینی شده است .

شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای ظرفیت سازی جهت توسعه ورزش این شهرستان چندین سالن ورزشی چندمنظوره را احداث کرده است . همچنین این شرکت سالن تیراندازی جانبازان را با نام سالن حضرت ابوالفضل (ع) در قالب پروژه ای عام المنفعه احداث و تکمیل کرده است .

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.