پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:جذب,جوانان,مسجدسلیمانی,در,صنعت,نفت, توسط عــلــی چراغیان |

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تأکید کرد ؛

 

به کار گیری و جذب جوانان لایق و متعهد در صنعت نفت

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور در شهرستان مسجدسلیمان با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دیدار و جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای نفت و گاز این شرکت در شش ماهه نخست سال آینده را برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، دکتر هرمز قلاوند در این جلسه طی سخنانی به رویکرد جدید وزارت نفت اشاره کرد و گفت : در این رویکرد که در جهت تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح ریزی شده نیروی انسانی اهمیت فوق العاده ای دارد .

وی با اشاره به کاهش نیروی انسانی وزارت نفت به دلیل بازنشستگی نیروهای فعلی طی 5 سال آینده گفت : لازم است با جذب جوانان متخصص ، کارآمد و ولایمتدار روند خودکفایی این صنعت حفظ شود .

دکتر قلاوند در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تزریق گاز به مخازن نفتی اشاره کرد و گفت : با توجه به شرایط کنونی و قیمت بالای نفت در بازارهای جهانی ، پروژه تزریق گاز به مخازن نفت باید با جدیت دنبال شود تا علاوه بر صیانت از این نعمت خدادادی شرایط ارزآوری بیشتر برای کشور فراهم شود .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی از حضور مدیرعامل اعضای هیأت مدیره مدیران روسا و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز در این شهر تقدیر کرد و این حضور را نشانه توجه به مناطق محروم دانست .

مهندس صفرعلی رییسی در این جلسه از تحقق 101 درصدی تولید نفت و گاز این شرکت در سالجاری خبرداد و گفت : با کسب این موفقیت ، این شرکت در صدر شرکتهای بهره بردار نفت و گاز از نظر برآیند تولید قرار گرفته است .

وی افزود : این موفقیت فقط با همکاری صمیمانه و کار مضاعف و همت مضاعف کلیه پرسنل واحدهای عملیاتی و ستادی رسمی و غیر رسمی بدست آمده است .

مهندس رییسی در ادامه از هوشیاری و حضور بموقع نیروهای این شرکت در جلوگیری از حادثه ای دلخراش خبرداد و گفت : کارشناسان و نیروهای متخصص این شرکت توانستند با بررسی حالتهای رفتاری مخزن چاه نفت شماره 5 قلعه نار از وقوع حادثه ای مشابه نفت شهر جلوگیری کرده و آنرا به کنترل خود آورند .  

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد این شرکت در سالجاری پرداخت و گفت : رسیدگی به امورات نیروی انسانی خصوصاً نیروهای ارکان ثالث در صدر اولویتهای مدیریت شرکت قرار داشته و در همین راستا و با هماهنگی بانکهای شهرستان 600 فقره تسهیلات بانکی به این نیروها پرداخت شد .

مهندس رییسی افزود : از دیگر اقدامات میتوان به برگزاری نمازهای جماعت در کلیه واحدهای عملیاتی و ستادی این شرکت اشاره کرد که نمازجماعت آنها با حضور حداکثری پرسنل همه روزه برگزار میشود .

در انتهای این جلسه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از واحد بهره برداری نمره 10 که هم اکنون توسط شرکت پیمانکار چینی در منطقه تلبزان در انتهای مرحله ساخت قرار دارد و قرار است بزودی به شرکت ملی نفت ایران تحویل شود بازدید کردند .

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.