پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

انتشار این آلبوم  در اینترنت برای اولین بار از سایت سردیارون

هدیه نوروزی سردیارون به تمامی بازدیدکنندگان سایت

مدیر سایت سردیارون با آرزوی سلامتی و تندرستی و برکت در سال جدید

این آلبوم زیبای تٌرنه با صدای بیژن پارسه را به شما تقدیم میکند

به عشق ایل بختیاری

جهت دانلود هر تراک بر روی آن کلیک کنید :

1 ـ همدلی

2 ـ جنگ برنو

3 ـ آواز شوگیر

4 ـ تصنیف بیت وفا

5 ـ آواز غم

6 ـ آواز بلال

7 ـ هی گلیه

 

منتظر خبرها ، عکس ها ،آلبوم هاو کلیپ جدید از سردیارون باشد  


نظرات شما عزیزان:

عماد
ساعت17:56---26 دی 1391
بوس بوس عالی دمت جیگل جیف

سهیل
ساعت17:34---28 مهر 1391
سلام وخسته نباشی:
عشق است همه بچه های مسجدسلیمان ،وبلاگ باحالی داری،اگه مایل به تبادل لینک هستی منو به نام کلوپ هواداران شاهرگ-رپ مسجدسلیمان لینک کن وبهم خبر بده باچه نامی لینکت کنم. http://shahragrap.blogfa.com/


شهرام جلیل از کرف - لردگان
ساعت11:13---20 ارديبهشت 1391
خوننده فقط اسطوره ی آواز . دلم تنگه سی رهدنش .. . یکینه ایخاسم بیداه بخونه بکنه خار زدلم گل جاس بنشونه

نینا کارنینا
ساعت13:55---27 دی 1390
سلام ایول میشه رپ بختیاری بزارید توسایت تون.دوستون دارم

احسان کریمی
ساعت11:48---22 آبان 1390
واقعا سردیارون عالیه و من از همتون تشکر میکنم وبیاد استاد بهمن

احسان کریمی
ساعت11:47---22 آبان 1390
واقعا سردیارون عالیه و من از همتون تشکر میکنم وبیاد استاد بهمن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.