پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

مدیران مالی و منابع انسانی نفت و گاز مسجدسلیمان معرفی شدند

 

با برگزاری مراسمی مدیران مالی و منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تودیع و مدیران جدید معرفی شدند .

 این مراسم با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیرمنابع انسانی و رییس آموزش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد .

 

در این مراسم با تقدیر از زحمات 30 ساله رضا قلی خشن و علیرضا نیامدپور مدیران پیشین منابع انسانی و امور مالی که به توفیق بازنشستگی نایل گردیدند آقایان منوچهر بارانی و حمیدمدملی بعنوان مدیران جدید منابع انسانی و امور مالی این شرکت معرفی شدند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این مراسم با اشاره به اینکه نیروی انسانی سرمایه و پشتوانه هر سازمان گفت : مدیرمنابع انسانی در واقع مدیر روابط انسانی است و وی کسی است که در چارچوب روابط انسانی امورات سازمان را به پیش میبرد .

مهندس صفرعلی رییسی به کسب موفقیتهای این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت : کسب موفقیتهای پی در پی سازمانی در سایه کسب رضایت و گره گشایی از مشکلات پرسنل که حاصل همکاری و وفاق تیمی مدیریت منابع انسانی است حاصل شده است .

وی در همین راستا به رایزنی با بانکها جهت اعطای تسهیلات به کارکنان پیمانکاری این شرکت اشاره کرد و گفت : 600 فقره تسهیلات بانکی با مبالغ 2 تا 5 میلیون تومان با همکاری بانکهای شهرستان جهت حل مشکلات به این قبیل نیروها تعلق گرفت .

وی افزود : آموزش و روزآمدی پرسنل نیز از دیگر موارد توجه مجموعه مدیریت به نیروی انسانی است که در این راستا طی سال گذشته 700 تا 1000 نفر از نیروهای ارکان ثالث در این شرکت آموزشهای مرتبط را فرا گرفته اند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه سخنان خویش از منوچهر بارانی مدیرجدید منابع انسانی این شرکت خواست تا اتاق کار را رها کرده و با سرکشی مداوم به واحدهای ستادی و عملیاتی مشکلات نیروهای رسمی و غیر رسمی را شناسایی و منعکس نماید .

وی افزود : ضمن آنکه میبایست با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران تعامل و رابطه منطقی برقرار نمایید و پیگیر و گره گشای مشکلات پرسنل باشید .

مدیرمنابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این جلسه بابرشمردن فضایل اخلاقی رضا قلی خشن مدیر پیشین منابع انسانی نفت مسجدسلیمان گفت : شهادت میدهم که ایشان همواره با سعه صدر و و منش بالا با نیروها برخورد میکردند .

محمدرضا دزفولی زاده افزود : ایشان با حساسیت خاصی بدنبال برطرف کردن مشکلات پرسنل بودند و طی مدت زمان همکاری با ایشان هیچگاه ندیدم از انجام وظیفه کوتاهی نماید و از هر فرصتی برای مطرح کردن و رفع مشکلات پرسنل استفاده مینمود .

در انتهای مراسم رضاقلی خشن مدیربازنشسته منابع انسانی این شرکت در سخنانی که با بغض و گریه توأمان شده بود از همه همکاران خود حلالیت طلبید و با دریافت هدایایی که به پاس زحمات 30 ساله وی تهیه شده بود از دنیای کار و تلاش خداحافظی کرد .

لازم به ذکر است منوچهر بارانی مدیر جدید منابع انسانی جزو نیروهای جوان ولی باتجربه این شرکت میباشدکه پیش از این در سمت رییس تأمین و تخصیص منابع انسانی به خدمت مشغول بود و هم اکنون نیز در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عضویت دارد .

حمیدمدملی هم که بعنوان مدیرامور مالی این شرکت برگزیده شده سالها در این سازمان خدمت کرده و پیش از این رییس کنترل بودجه امور مالی بوده است .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.