پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

فرهنگسرای جوان برگزار میکند :

طرح رایگان

آموزش زبان انگلیسی از مقدماتی تا آیلتس

باجدیدترین متد آموزشی دنیا(کالج کالیفرنیا)

دوره ی آموزشی سه ماه

قابل توجه :

دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان ، دانشجویان و کلیه پرسنل ادارات و ارگانهای شهرستان مسجدسلیمان

آغاز دوره :بهار 1390

باحضور : دکتر مهدی علیپور (دکترای TESOL و فوق دکترای زبانشناسی )

زمان ثبت نام : 29 فروردین تا 13 اردیبهشت ماه

روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت 10 تا 16

مکان ثبت نام : مجتمع فرهنگی ارشاد واقع در میدان آزادی

جهت مشاوره و یا اطلاعات بیشتر با شماره 09384405240 دکتر مهدی علیپور تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ش-تاجمیری
ساعت17:35---20 فروردين 1390
آقای برج سفیدی کار بسیار زشتی کردی و اینجوری قضاوت کردی. بگفته شعر معروف:
دست به دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد
جداً بچه های مسجد سلیمان به اینچنین برنامه هایی نیاز دارند.
من از مدیر محترم فرهنگسرای جوان تشکر میکنم بابت برگزاری این برنامه همچنین از مدیریت سایت جناب آقای چراغی تشکر میکنم.


سارا یزدانی
ساعت23:39---18 فروردين 1390
خیلی خوشحال شدم وقتی این خبر رو خوندم. این یک انقلاب بزرگ فرهنگیه که اتفاق افتاده. نمیدونم چی بگم فقط میتونم از مسئول فرهنگسرای جوان تشکر کنم بابت همچنین حرکت بزرگی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.