پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

مصاحبه خبرنگار كانون هواداران با هوشنگ نصير زاده كارشناس فوتبال و عضو هيئت مديره نفت

نزديك به دو دهه بوده كه مسابقات بزرگ در مسجدسليمان به صورت گسترده و جود نداشته و با آمدن تيم نفت مسجدسليمان به ليگ دسته يك كشور جمعيت بسيار زيادي وارد ورزشگاه شده اند كه كنترل آنها بسيار مشكل است.چند نفر از ليدرها هستند كه بصورت خودجوش اين تشويق و حمايتهاي هواداران را حمايت مي كنند و در واقع تشويق هايي كه در مسجدسليمان صورت مي پذيرد بسيار خوب، بديع و قابل تحسين است.اما متاسفانه تا به الان چند مورد بوده كه تماشاگران به دلايل مختلف،اشياء و سنگهايي را به داخل زمين انداختند و حتي تماشاگراني كه همراه تيم به شهر ديگر رفته بودند مشكلاتي را ايجاد كرده و تمام اينها مي توانند براي ما در كميته انظباطي سابقه بدي را ايجاد كنند.

به ما گفته اند اگر تماشاگران در امورات داخل زمين دخالت كرده و سنگ پراني به داخل زمين داشته باشند احتمال اينكه از يك يا دو ديدار خانگي محروم شويم زياد است.البته اگر خاطرتان باشد ما حكم محروميتي در رابطه حوادث بوجود آمده در بازي تربيت يزد داشتيم كه در آن به ما اخطار داده بودند كه در صورت تكرار چنين حوادثي محروميت از حضور تماشاگر در بازي خانگي و انتقال بازيها به شهر ديگري را در پي خواهد داشت.در هر صورت ما يكبار از سوي كميته انظباطي محروم شده ايم(تصوير حكم) و بايستي محتاط تر عمل كنيم.البته تماشاگران ما در نظر داشته باشند كه خيلي از تيم هاي بزرگ به مانند استقلال،پرسپوليس،سپاهان و ... از بازيهاي خانگي محروم بوده اند.وبايد حرفه اي تر عمل نمايند.

اعتباراتي را كه مناطق نفتخيز جنوب براي اين تيم در نظر گرفته اعتبارات زيادي نيست .اگر چه قابل تشكر است ولي اگر ديده باشيم خيلي از تيم هاي حاضر در ليگ يك و تيم هايي كه در جدول جايگاهي پايين تر از ما دارند  بودجه آنها به مراتب بيشتر از ما و حتي چندين برابر اعتباراتي است كه در نفت مسجدسليمان خرج مي شود.

نصير زاده اظهار داشت كادري كه الان و جود دارد "آقاي بختياري زاده" قبل از اينكه آقاي باقري نيا  روي نيمكت باشد اصلا باخت نداشته و در كارنامه ايشان فقط مساوي و برد ديده مي شود و از موقعي نيز كه مجيد باقرينيا از تيم رفته اند ايشان نباخته اند و در پرونده بختياري زاده باخت و جود ندارد كه اين خود نقطه قوت است.

جناب نصير زاده در بازي اخيري كه ما در خانه در برابر گل گهر سيرجان داشتيم تيم نفت از نيمه دوم كاملا در لاك دفاعي فرو رفته بود.به نظر شما اين موضوع بيانگر عدم شجاعت در نزد كادر فني نيست؟

به هر صورت اين به تفكر سرمربي بستگي دارد بعضي از مواقع مربيان تيمهاي حريف را ارزيابي مي كنند اگر ديدند كه توانايي مقابله با تيم مقابل را ندارند و يك گل هم جلو هستند احتمال اين كار زياد است.اگر خاطرتان باشد يك دهه پيش تيم ايتاليا به همين سبك بازي مي كرد يعني يك گل مي زدند و بعد با آرايش دفاعي از گل خود دفاع مي كردنند.ممكن است اين يك شيوه باشد.

روي هم رفته بايد به شما بگويم ما براي انتخاب سرمربي جديد هيچ مشكلي نداريم ولي موضوع اين است كه ما در حال حاضر داريم با آقاي بختياري زاده كار مي كنيم.

در وهله اول هدف ما اين بوده است كه بتوانيم تيم را در ليگ حفظ كنيم و هدف ما صعود به ليگ بالاتر نبود.من هر وقت كه به مسجدسليمان مي آيم خاطرات قديم برايم زنده ميشود.روزگاري مسجدسليمان متمدن ترين شهر ايران بود و من هميشه به ياد دوران كودكي خود به محله قديمي ام چهاربيشه سر مي زنم.

نصير زاده ضمن حمايت از كادر فني كنوني گفت:علائم نارضايتي وجود ندارد و همان جايي كه در جدول توقع داشتيم قرار داريم.

انشاله در اولين جلسه آينده هيئت مديره كه در اهواز تشكيل مي شود ما به دنبال جذب اعتبارات بيشتر براي تيم نفت خواهيم بود تا بتوانيم بازيكنان خوب را براي تيم جذب كنيم.اگر قرار است مسجدسليمان تيمش در ليگ وجود داشته باشد و در واقع مسجدسليمان به عنوان زادگاه فوتبال كشور بتواند به جايگاه اصلي خود دست يابد و مانند گذشته به دوران اوج خود باز گردد ،به عقيده من بايد اعتبارات اين تيم افزايش پيدا كند.

در پايان ميخواستم تشكري داشته باشم از تشكيلات شركت نفت مسجدسليمان خصوصا آقاي رئيسي كه انصافا از روز اول ورود تيم نفت به مسجدسليمان با وجود اينكه ايشان بيشتر يك نيروي فني است تا يك فرد ورزشي،انصافا بسيار خوب به دنبال تيم راه افتاد و تيم را خوب هدايت كرده اند

 

 منبع:سایت www.naftfc.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.