پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط عــلــی چراغیان |

 

تشریح تلاشهای نفت و گاز مسجدسلیمان در ترویج فرهنگ کتابخوانی

شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ کتابخوانی تلاش ویژه دارد .

دبیر شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : بدنبال رهنمودها و دستورات مدیرعامل شرکت مبنی بر گسترش فرهنگ کتابخوانی میان کارکنان ، این شورا اقدامات موثری را طی سال گذشته صورت بخشیده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، غلامعلی حیدری با اعلام این خبر افزود : از آنجاییکه خدمات نفت تنها به پرسنل منتهی نمیشود سعی داشته ایم فراتر از وظایف بدنبال خدمت رسانی به شهروندان هم باشیم  .

وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی میان پرسنل شرکت متبوع خویش گفت : در راستای ثبت مکانیزه کتاب و اعضاء و تسریع در جستجوی فهرست و موضوعات کتابها نرم افزار رایانه ای با هزینه ای بالغ بر 225 میلیون ریال خریداری و در کتابخانه های واحدها نصب شده است .

وی افزود : در ادامه افزایش کتب موجود در مخزن کتابخانه ، بیش از 5 هزار جلد کتاب جدید با موضوعات مذهبی ، فرهنگی ، تاریخی ، فنی و تخصصی ، اطلاعات عمومی ، روانشناسی ، زبان خارجه ، داستان علاوه بر کتب موجود خریداری شده است .

حیدری ادامه داد : با هماهنگی واحدها و اعضای کتابخانه ،  نشریات معتبر کشوری و استانی از قبیل روزنامه هفته نامه ماهنامه و نشریات تخصصی و علمی خریداری و جهت استفاده در اختیار آنان قرار میگیرد .

دبیر شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص فعالیتهای فرهنگی این شورا گفت : این شورا علاوه بر ترویج کتابخوانی تلاش داشته در امور فرهنگی نیز اقدامات موثری را صورت بخشد به همین منظور فعالیتهای متنوعی داشته است .

وی افزود : تهیه و توزیع ادعیه و اعمال مستحب ماههای پرفیض رجب و شعبان ادعیه و مناجات و اعمال روزهای ماه مبارک رمضان و لیالی پرفیض قدر به تیراژ بیش از دوهزار جلد میان پرسنل توزیع کتاب رمضان ماه ضیافت الهی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از محتوای این کتاب میان پرسنل و خانواده های آنان برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت میلاد مسعود امام رضا(ع)  از جمله اقدامات این شورا میباشد .

وی ادامه داد : تشکیل کتابخانه در واحدهای عملیاتی جهت استفاده و مطالعه کارکنان عملیاتی بازگشایی مجدد خانه فیلم امور فرهنگی هنری با مخزن بیش از 1800 حلقه cd و تشکیل و راه اندازی کتابخانه در مهمانسراها و سالنهای انتظار ارباب رجوع از دیگر اقدامات این شورا در سال گذشته میباشد .

وی در خصوص خدمت رسانی این شورا به شهروندان نیز گفت : برگزاری نمایشگاههای مختلف کتاب و نرم افزار به مناسبتهای مختلف از جمله نمایشگاه کتاب شهید بهنام محمدی با تخفیف 50 درصد برگزاری نمایشگاه ویژه کتاب و نرم افزارهای رایانه ای برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در شبهای قدر ماه مبارک رمضان  و کمک به تجهیز و مکانیزه کردن کتابخانه های عمومی شهر از اقدامات این شورا در خصوص خدمت رسانی به شهروندان فهیم این شهرستان میباشد .

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.