پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مسجدسلیمان گفت: آزمایشگاه‌های فیزیک، زمین شناسی و کتابخانه مرکزی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان تجهیز می‌شود.

بهرام نیک‌بخش اظهار داشت: خریداری تجهیزات آزمایشگاهی زمین‌شناسی و فیزیک با اعتبار ۴۹۰ میلیون ریال در دست اقدام است.
وی با اشاره به زمان بندی بهره برداری از این آزمایشگاه‌های دانشگاه گفت: این آزمایشگاه نیم‌سال آینده راه‌اندازی می‌شوند و به بهره برداری می‌رسد.
نیک بخش با اشاره به تجهیز کتابخانه این دانشگاه گفت: در شرایط کنونی با یک‌هزار جلد کتاب مذهبی با اعتبار ۳۵ میلیون ریال کتابخانه این دانشگاه تجهیز شده است.
وی با اشاره به تجهیز دیگر بخش‌های این کتابخانه افزود: تجهیز کتابخانه با اعتبار ۴۰ میلیون ریال از دیگر کارهای انجام شده در این واحد آموزشی است.
سرپرست دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان تاکید کرد: به مناسبت روز معلم در این دانشگاه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود و این نمایشگاه با تخفیف ویژه خواهد بود.
نیک بخش تاکید کرد: این نمایشگاه با عرضه بیش از ۲ هزار جلد کتاب با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، در سالن برگزاری همایش‌های این دانشگاه برپا می‌شود.
وی افزود: آثار استاد مطهری با تخفیف ۲۵ درصد به فروش می‌رسد؛ این نمایشگاه با همکاری ۲ ناشر برپا شده و به مدت یک هفته دایر است.
نیک‌بخش ادامه‌داد: خریداری ۱۵ دستگاه رایانه و همچنین گسترش فضای سبز دانشگاه با اعتبار ۲۳ میلیون تومان از اقدامات است.
سرپرست دانشگاه پیام نور مسجد سلیمان گفت: نیک‌بخش همچنین از اعزام ۱۵ دانشجوی نخبه این واحد آموزشی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت‌ماه خبر داد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.