پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

تقدیم به تمامی بختیاری و همشهریان مسجدسلیمانیم

سبک موزیک : پاپ و برای اولین بار به دو زبان عربی و لری خوانده شده است

جهت دانلود این موزیک زیبا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

دانلود دا شیرینُ بُردن

 

 


نظرات شما عزیزان:

شاهین رستمی..تهران
ساعت19:07---7 اسفند 1391
سلام داش یونس ایول داری آقا من که زیاد بختیاری نمیدونم ولی خب دوس داشتم کارهارو ایدوارم روز به روز موفق تر و به ای کاش هاتون نزدیک تر بشید استایل شخصیتت و نگاهتون به زندگی و آدمها از شما یه مرد ماندگار ساخته بی تعارف و تملق عرض میکنم خدمتتون،ستاره هستی ولی میبینم اونروز رو که همهء دنیا نور ستارتو میبینن و لذت میبرند...فدای تو بای

شاهین رستمی
ساعت19:04---7 اسفند 1391
سلام داش یونس ایول داری آقا من که زیاد بختیاری نمیدونم ولی خب دوس داشتم کارهارو ایدوارم روز به روز موفق تر و به ای کاش هاتون نزدیک تر بشید استایل شخصیتت و

نارسیس
ساعت10:55---20 بهمن 1391
سلام ب همه عزیزان بختیاری زبان و مخصوصا یونس جونم . آقا یونس فوق العاده هستی باعث افتخارمونی فقط توروخدا بذارمحبوب بمونی نمیخواد زیاد ب فکر معروفیت باشی هر آهنگی رو هم نخون انشاالاه موفق باشی

mojtaba sh
ساعت14:19---15 بهمن 1391
salam yones jan vaghean kare akharet fogholade bood aziz

احمدرحیمی
ساعت14:53---25 دی 1391
عالی بید گگووم هرکی هرچه اگو ز دل پر اگو تو کاروبارت درسته همه هم اخونت به شرفم پیایی و دل دار و جور خوت نی به مال بل بمیرن ز حسودی بی هنرهای متحجر...بختیاری ایل دوستی و کورش

سايه نجار
ساعت9:57---30 آذر 1391
سلام هنرمند به كسي يا فردي اطلاق ميشه كه دنيا و اطرافشو با يك روزنه و نگاه جديد ميبينه و حرف نو و تازه ايي دارد وگرنه به روايت جناب نجفي عزيز تكرار كردن ديگران كه هنر حساب نميشه من دوست داشتم كاره يونس آقا رو و اميدوارم با همين نگرش به ديگر آثارشون بپردازند ايزد همراهتان.

احمد صالحی
ساعت14:17---16 آذر 1391
خیلی زیبا بود یونس جان متاسفانه بعضی دوستان و هم تباران دقیقا تفکراتشون شبیه هیتلر و نازیسم هست و این کار زیبا و خلاقانتون باعث شد همه دوباره بفهمند بختیاری ها جنگ طلب نیستند و در دوستی با اقوام و وحدت ایران اولین ها هستند شماهم خواهر من اگه نقدی دارید منطقی و عقلانی بگید نه درپیتی و بچه گانه

پریسا
ساعت11:40---8 آذر 1391
واقعا متاسفم جناب مولایی که گند زدی به اهنگ اصیل بختیاری
خواهشا جمعش کن


پوربابادی
ساعت23:00---26 آبان 1391
سلام ممنون فوق العاده زیبا بود

هانی شاهوند
ساعت13:01---6 آبان 1391
من بختیاری نیستم و اصالتا یزدی و زرتشتی هستم و البته دوست اقا یونس،شدیدا از رفتار و انسانیت و خوش رویی یونس عزیز به عنوان یک هنرمند شهرستانی لذتمیبرم و جالب اینکه بیشتر دوستان یونس جان ترک، عرب ،...هستند و با جناب نجفی بسیار موافقم که تعریف هنرمند یعنی کسی که ناه تازه و جدیدی به دنیا و اطراف دارد و تلفیق زیبای عربی و بختیاری دیگر اقوام رو هم به هم نزدیکتر و مشتاق تر میکنه واسه ارتباط بیشتر همچنین همه خوانده ها با زبان های دیگه هم خوندن و متاسفانه ایرانی ها زیاد موسیقی بختیاری و بختیاری های معاصر رو نمی شناسند خود من توی دانشگاه با یونس جان و منصور شهنی و بقیه بختیاری ها آشنا شدم و تازه فهمیدم بختیاری ها چه مردمانه بزرگ و قابل احترامی هستندضم

gholamreza arzani
ساعت13:41---17 مهر 1391
hamishe ziba va ghabele setayeshi doste man va zibatar ghalaghiiiyat va jesarat va deldariton dar honar va negah b zendegi va atrafetone kheyli dostdaram negah va shahamatetono ey val

دادور
ساعت17:35---13 مهر 1391
باعرض سلام به همه گویل بختیاری
آهنگ یونس خو بید ولی وا این زبون عربی زی خرابس کرد به هر حال دستس درد نکنه
از طرف بچه های جوی آباد محله بختیاریها


موسی اسماعیل زاده
ساعت13:08---12 مهر 1391
سلام تبریک زیبابود و دوس داشتم دیگه همه اکثرا این آهنگارو دارند و شنیدن کار جدید بدین اقا یونس

مهیار
ساعت14:40---2 مهر 1391
خیلی زیبا بود تبریک داداش

مونا بیدل
ساعت13:05---30 شهريور 1391
خیلی ناز=D D

پیام
ساعت9:38---27 مرداد 1391
آهنگ خوبی ولی اگه بختیاری چرا عربی هم خونده};-};-};-

دادور
ساعت13:50---5 مرداد 1391
سایت و آهنگ های شما عالی بود و به امید روزهای برای ایل بزرگ بختیاری

فریدون نجفی
ساعت16:15---19 تير 1391
باسلام به همه دوستان و هم تباران و دلیر دلان...هنرمندیعنی کسی که حرف تازه ایی برای گفتن دارد و نگاه جدیدی من بسیار خوشحال و خرسندم از اینکه یونس عزیز رو دیدم و با ایشون رفیق هستم و البته هم تبار.چرا که این آهنگه زیبا فصل تازه ایی در موسیقی و هنر بختیاری باز کرده و جسارت و جرات این دوست عزیز رو تبریک میگم عرب های خوزستان دوستان و همشهریان خوب ماهستندو احمقانه است که همه مشکلات زندگی را عربهای همشهری بدانیم اگر منظورتون از چه بدبخت شدیم دوستی و ابتکاره که نمیدونم کجای جسارت و شهامت و خلاقیت بدبختیه ضمنا همشهری عزیز هر خواننده ایی میتونه هر سبکی میخواد بخونه و مثله دیگران هر نگاهی داشته باشه و یونس مولایی عزیز بیش از من و شما واسه ایل بختیاری و شهر زحمت کشیدن و ورژنه کاملا لریه این آهنگو هم گذاشتن تو همین سایته آقا علی همچنین اجرای نمایش های بختیاری و نشان دادنه آیین ها و سنت های بختیاری ها رو آقای مولایی با نمایش هاشون در تهران و دیگر شهرها احیا کردند...من با ایشون خرمشهر و آبادان بودم و به زیبایی دیدم عربهای اونجا باهم می گفتند داشیرین شیرین شیرین دا.......

ایوب
ساعت14:53---12 تير 1391
ترانه به این قشنگیو با عربی خرابش کرده

واقعا همینمون مونده که عربی با ترانه های بختیاریم قاطی بشه



تاتی
ساعت13:07---7 تير 1391
سلام
واقعا دمتون گرم با این ترانه قشنگتون




عادل رحیمی
ساعت22:44---26 خرداد 1391
الهی قربون داآش گلم برم که اینقد خوب و مهربونه . واست آرزوی موفقیت روز افزون میکنم . پیروز و سربلند باشی

kianoosh
ساعت17:12---22 خرداد 1391
سلام به امید موفقیت روز افزون شما و سربلندی همه برادران بختیاری.لیموچی از شاهین شهر

fatemeh
ساعت16:05---30 ارديبهشت 1391
عالی بود مرسی

منصور هاشمی
ساعت11:21---24 ارديبهشت 1391
سلام به همه ء همشهریان و هم تباران عزیز و آرزوی سربلندی و موفقیت برای ایران عزیز و اسلامی کلام شیوا و صادقانه همراه باپختگیه یونس مولایی عزیز همه رو به خودش جذب میکنه غیر از آهنگای قشنگ و زیباشون انصافن هنرمند هستند و روشنفکر.امیدوارم بعضی خواننده های دیگه هم درس بگیرن و انقد توخالی و بیسوادنباشند

معصومه مهمدی کرتلایی
ساعت20:11---18 اسفند 1390
سلام به همه بخصوص یونس مولایی عزیز و دوست داشتنی و محبوبه همه بختیاری ها و خوزستان...من از صمیم قلب به داداش یونس افتخار می کنم و نجابت و تشخصش رو ارج می ذارم توی این وضعییت و معروفیت سوءاستفاده نکردن و خودبودن کار سختیه و بهتون تبریک می گم یونس جان عزیز برادره خوب و با شرفم...موفق باشی ایشالا مرسی از سایت سردیارون که واقعا روز به روز محبوب تر میشه

فرزام از اتریش
ساعت13:01---24 بهمن 1390
سلام بر تمام ایرونیهای هنرمند:من هم داداش کوچیک خودتونم که به این جا اومدم ومیخام از طرف مادرم که بختیاری هستش (اصالت مسجدسلیمانی؟)ازاقای یونس مولایی بابت اهنگهاش تشکر کنم .یونس جان اگه میشه تلفن بزار مادرم دوست داره صدات رو بشنوه.فدااااااات

mehrdad heydarpor
ساعت11:53---13 دی 1390
eftekhare maei unees jan mashala khoda hefzet kone age dastet khaliye delet bozorge

سمانه
ساعت16:42---23 شهريور 1390
امیدوارم یونس موفق باشی منم مسجدسلیمانیم ساکن اهوازم.خیلی به موسیقس وبازیگری علاقه دارم.اما کسی نیست حمایتم کنه.دلوم پر خینه

علی غابشی
ساعت12:23---5 تير 1390
سلام اره منم همان دوست قدیمی دلم برات تنگ شده .دارم تمرین تئاتر میکنم سرم شلوغ شده حسابی.یا زهرا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.