پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
سِتین
ستین
 
زور بُم گِرِهدِه بی كَسی، دی چاره ناچارُم سِتین
 



 

هر شُو زَنُم گولِ دلُم آستاره ایشُمارُم سِتین

 



 
دنیا پلِشتِ و لیشِ و نَدُونُم كُیه وا ری كُنُم

 


جون خُوتِ اِز عالم و آدم مُو بیزارُم سِتین

 


دنیا لِر چَپ ایخوره، وا بی چَواسِه اِی خدا

 


بَفتِه ز غم سی مو قَوا، تَش وَندِه به كارُم سِتین

 


دی ناله،ناله،”نِی”،نیا آرمونِ دِلْ دیْ نی وُرا

 


تِهنا و دلتنگ خُوتُم، رَهدیُ و وِِر دادیم سِتین

 


نی هُمدُرُنگی سی دلُم سَر وا به شونِ كی بِنُم

 


خوت،بَردِ غَمچین مُنی، وایای به هِی جارُم سِتین

 


وایای به هِی جارُم سِتین وایای به هِی جارُم سِتین
 
 
با تشکر از : ستاره بختیاری از کشور کویت
 

قابل توجه تمامی بازدیدکنندگان سایت تمامی عکسهای سایت سردیارون بصورت اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد

علت نزدن لوگو بر روی تصاویر فقط و فقط به دلیل استفاده  مطلوب شما از تصاویر می باشد

جهت دریافت و مشاهده هر عکس بر روی آن کلیک کنید:

مال کنون :
 
 
بهون سنگی :
 
 
کودکان ایل:
 
 
بدون شرح ...
 
 
تاراز
 
 
جوان ایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

رضاسلطانی
ساعت17:21---1 تير 1394
من ازنژادکورشم ٬آزاده ی پرشورشم٬پیکان تیرآرشم ٬خون رگ سیاوشم ٬من کاوه ی آهنگرم ٬تاب ستم نیاورم٬ازچرم پرچم ساختم٬ تابه ستمگرتاختم٬ازغرب ازمادآمدیم ٬ارژنگی پاک آمدیم٬من پارت اشکانیم٬من شیرمردپارسی ام٬موج خلیج فارسم٬من شاه تنها خاورم٬زیراکه آریایی ام٬ازقوم بختیاری ام

تیه کال بختیار زاده ....از اصفهان
ساعت0:04---27 ارديبهشت 1390
ز یاد من نمی رود
بخت بیا به یاری ام !
کجاست آن نجابت و
شکوه بختیاری ام ؟
سوار تک سوار من
تفنگ بی درنگ من
بیا بتاز و ناله کن
زه نای بختیاری ام
بخت من ویار کجا
خانی و سردار کجا
چرا صدا نمی کنی
بــِرنو بختیاری ام
سیاه چادر تو کو ؟
بخت سیاه از چه روی
سپید مانده ام
از آنکه بختیاری ام
من ز سوار زاگرسم
به گــَرد من نمی رسد
هیچ سوار کهنه ای
توسن شعر زین کنم
بخت بیا به یاری ام
با ک ندارم از فلک
چرا که بختیاری ام .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.