پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:اولین ,تلویزیون,شهری,مسجدسلیمان , 180 درجه, توسط عــلــی چراغیان |

به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ؛

تلویزیون شهری در مسجدسلیمان راه اندازی شد

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سالروز میلاد حضرت فاطمه ( س ) ، فتح خرمشهر صدوسومین سالروز فوران نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان در این شهر تلویزیون شهری راه اندازی کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این پروژه که در زمره یکی از پروژه های عام المنفعه نفت در این شهر محسوب میشود با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان انجام شد .

این تلویزیون از نوع LED  و دارای صفحه ای  به ابعاد 5 × 4 و مساحت 20 متر مربع میباشد که در محوطه باشگاه مرکزی نفت و مجاورت یکی از میادین شلوغ و پرتردد شهر  نصب شده است .

این تلویزیون که اولین تلویزیون شهری مسجدسلیمان محسوب میشود با هدف پخش زنده مراسمات و جشنهای اعیاد ملی و مذهبی برگزار شده در سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی برای افرادی که بدلیل کمبود جای سالن قادر به تماشا نیستند راه اندازی شده است .

 از دیگر اهداف این پروژه اطلاع رسانی و تبلیغات از روند اجرای پروژه های عام النفعه نفت و دیگر دستگاههای اجرایی دولت خدمتگزار جهت اطلاع عموم میباشد .

همچنین میتوان از این تلویزیون برای پخش برنامه های مختلف صداوسیما از قبیل مسابقات فوتبال ملی و باشگاهی جهت تشویق جوانان به گرویدن به سمت ورزش و تندرستی استفاده کرد .

از نکات برجسته این پروژه ، قابلیت گردش صفحه تلویزیون تا 180 درجه بوسیله ریموت کنترل میباشد که چرخش آن بوسیله یک دستگاه گیربکس 3 حالته امکان پذیر میشود .

با نصب این تلویزیون چرخان مسجدسلیمان که در بسیاری از موارد رکوردار اولینهای ایران میباشد در این زمینه هم رکورد زد چرا که از نوع تلویزیون چرخان برای اولین بار در این شهر مورد استفاده قرار گرفته است و سایر دستگاههای نصب شده در کشور از نوع ثابت میباشند .

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای خدمت رسانی به شهروندان این شهر پروژه های عام المنفعه ای را در حوزه های مختلف فرهنگ ورزش آموزش عمران شهری و ... با اعتبار بیش از 300 میلیارد ریال تعریف و تصویب کرده که برخی از آنها به مرحله بهره برداری رسیده اند .

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهدی چهره
ساعت0:56---8 شهريور 1390
سلام و خسته نباشید لازم بذکر است تصویری که گذاشتید متعلق به تلویزیون شهری شهرستان میانه است که مهندس جباری مدیر مسئول هستند
. با تشکر


مهدی چهره
ساعت0:55---8 شهريور 1390
سلام و خسته نباشید لازم بذکر است تصویری که گذاشتید متعلق به تلویزیون شهری شهرستان میانست که مهندس جباری مدیر مسئول هستند
. با تشکر


sasa
ساعت22:27---12 تير 1390


SASA
ساعت22:25---12 تير 1390
باز هم دمشون گرم که میخوان اینو راه اندازی کنن ولی حق مردم مسجد سلیمان خیلی بیشتر از اینهاست ولی به قول م.ح خداکنه بیشتراز اینها بهش برسن.مسجدسلیمانیها خیلی دوستون دارم...
misشهر اولین ها..........


م.ح
ساعت23:57---7 تير 1390
از مسئولین شرکت نفت خیلی سپاس گذاریم. ولی درد مسجدسلیمانیها به این زودی ها دوا نمیشه. امیدواریم این روند توجه شرکت نفت به عمران و آبادانی این شهر ادامه پیدا کنه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.