پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

مصاحبه با شهاب

با سلام من شهاب پیشانیدار هستم متولد 25 آذر سال 1365 در شهرستان مسجدسلیمان .

از چه سالی وارد ورزشهای موتوری شدی.

اولین بار در سال 83 و در مسابقات اسلالوم شرکت کردم که از بین 45 شرکت کننده نفر سوم شدم.از سال 83 به بعد تو خوزستان در تمام کلاس ها شرکت کردم و همیشه با اختلاف اول می شدم.در سال 84 در اولین رالی کشور با یه پراید هاچ بک سبز مدل 73 شرکت کردم که نرسیده به خط پایان شاسی ماشین کامل شکست.در سال 85 هم تو مسابقات رالی شیراز با هاچ بک دوستم شرکت کردم که تو اون مسابقه چهارم شدم.. با همین هاچ بک در مسابقات رالی تهران شرکت کردم که با اختلاف 1 دقیفه ای اول شدم.

چرا پارسال با 405 اما امسال جنسیس.

پارسال ماشینه بهتری گیرم نیومد چون وقت کم بود.و چند نفری هم پارسال با دیفرانسیل جلو شرکت کرده بودند که می گفتن ساده تره.اما امسال دقیقا 4 روز قبل از مسابقه مدیریت محترم کارواش همامی حر در اهواز فقط برای این مسابقه خودروی جنسیس رو در اختیار من گذاشتند که همین جا ازشون تشکر می کنم.

تو مسابقه دریفت رقیبای اصلیتو کیا می دونستی.

رده 1 تا 12 رقیبان خوب و سختی بودند و همین مسابقه رو شیرین کرد.آقایان جعفری و همتیان پارسال مقام های خوبی آوردند و همین ها رقیبان اصلی من بودند.

واما حرف آخر.

خدا رو شکر میکنم که به این جا رسیدم.از پدرم تشکر می کنم که حامی من بوده و از دوستانم تشکر می کنم که پا به پای من تا این جا اومدند.این حرف کل شرکت کنندگان موتوری تو ایرانه که سازمان ها اسپانسر بشن و رسانه ها هم پوشش خبری بدن چون این ورزش مثل فوتبال طرفدار داره.در آخر هم از حمایت ها و زحمت های آقایان خیاطین وجوانمردی که در چند سال اخیر حامی من بودند تشکر و قدر دانی می کنم.

به امید قهرمانی جهان ،هیچ چیز دست نیافتنی نیست.

شهاب پیشانیدار  با اختلاف امتیاز زیادی از دو رقیب خود به قهرمانی مسابقات دریفت ایران دست پیدا کرد و در کمتر از 3 ماه دیگر عازم مسابقات در لبنان خواهد شد...

جهت دریافت و مشاهده کلیپ شهاب در مسابقات دریفت پیست آزادی بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلیپ دریفت شهاب در پیست آزادی

دو عکس از شهاب در مسابقات :

سایت سردیارون هم این قهرمانی را به شهاب تبریک می گویید.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

karan
ساعت10:11---15 دی 1391
shahab eeshghiii

رضا
ساعت12:37---26 آذر 1391
من عاشق این حرفه هستم بچه هوازم دوست دارم حرکت90رئ یاد بگیرم

سام 11 ساله
ساعت15:08---10 آذر 1391
سلام اقا شهاب وقتی کلیپ های شما رو میبینم خیلی خوشم میاد افسوس نمی تونم شما رو از نزدیک ببینم موفق باشی اقا شهاب

الی از اصفهان
ساعت15:01---10 آذر 1391
سلام من دوست دارم دریفت از شما یاد بگیرم
چجوری میشه به من یاد بدیت؟


الهام
ساعت14:11---6 آذر 1391
سلام حرفه ای هستی من هم به این حرفه خیلی خیلی علاقه دارم و دوست دارم مثل شما دریفت بزنم با تشکر موفق باشی

yashar
ساعت15:25---17 آبان 1391
داش شهاب من بچه دزفول هستم وازبچگی عاشق حرکت زدن هستم /ما چاکر بروبچه های مسجدسلیمان هستیم

شیراز سمانه
ساعت23:51---30 شهريور 1391
خیلی دوس دارم منم یه زمانی به درجات شما برسم ایشالا اقا شهاب موفق باشید هرجا که هستید


سارا
ساعت23:48---30 شهريور 1391
من عاشق این حرفه و هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.