پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

مدیر تعاون مسجدسلیمان گفت: به دلیل آماده نبودن واحد‌های مسکن مهر در مسجدسلیمان، هیچ‌گونه واحدی در سال ۸۹ به بهره‌برداری نرسید. 

اسماعیل صالحی مدیر تعاون مسجدسلیمان با اعلام این مطلب، افزود: امیدواریم از مجموع واحدهای در دست ساخت ۱۱ تعاونی مسکن مهر این شهرستان که دارای ۱۵۰۰ عضو هستند، بهره‌برداری ۳۴۰ واحد مسکن مهر ادارات تا پایان سال جاری محقق شود.


وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ تعاونی در این شهرستان ثبت شده که در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات فعالیت می‌کنند.

صالحی عنوان کرد:‌ در مجموع در شهرستان مسجدسلیمان بیش از ۴۰۰ تعاونی وجود دارد که نزدیک به ۱۰۰ تعاونی از این تعداد به دلیل عدم ارایه تسهیلات فقط به ثبت رسیده و غیرفعال هستند؛ با وجود تقاضای دریافت تسهیلات از سوی این تعاونی‌ها، هیچ‌گونه تسهیلاتی از سوی بانک‌ها به آنها ارایه نشده است.

مدیر تعاون مسجدسلیمان گفت: همچنین در سال گذشته ۲۵ تعاونی از سوی اداره تعاونی شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک توسعه تعاون معرفی شدند که از این تعداد تاکنون برای ۵ تا ۶ تعاونی پرونده تشکیل و به آنها قول مساعد برای دریافت تسهیلات داده شده است. البته بیشتر تعاونی‌ها اعلام می‌کنند که بانک‌های ملت و توسعه تعاون در خصوص ارایه تسهیلات همکاری نمی‌کنند.

وی افزود:‌ سال گذشته بین اداره تعاون و سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر این‌که بانک توسعه تعاون تا سقف پنج‌میلیون تومان به متقاضیان مسکن مهر در تعاونی‌های مسکن تسهیلات ارایه دهد به امضا رسید که متاسفانه به این تفاهم‌نامه عمل نمی‌شود.

صالحی با بیان این‌که یک تعاونی سهام عدالت در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد:‌ بیش از ۲۱ هزار نفر از متقاضیان سهام عدالت در این تعاونی عضو شده‌اند.

گفتنی است وضع اجرای طرح مسکن مهر در استان خوزستان، نسبت به سایر استانهای کشور مأیوس کننده بوده و در این میان، پیشرفت اجرایی پروژه مسکن مهر در مسجدسلیمان، نسبت به دیگر شهرهای استان خوزستان چشمگیر بوده ولی با این حال این شهرستان نیز نتوانست در سال 89 واحدهای مسکونی را به متقاضیان ارائه کند.

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.