پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:تقدیر,از,کارکنان,جهادگر,نفت,مسجدسلیمان,, توسط مجتبی چراغیان |

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از کارکنان این شرکت که با مهار آتش سوزی خط لوله انتقال نفت قلعه نار حماسه آفریدند تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس صفرعلی رییسی در جلسه هفتگی مدیران و روسای ستادی این شرکت با تقدیر از حضور ایثارگرانه پرسنل در عملیات اطفای آتش سوزی خط لوله انتقال نفت آنرا به عملیات های پرسنل صنعت نفت در دوران دفاع مقدس تشبیه کرد .

مدیر اجرایی عملیات مهار آتش سوزی خط لوله انتقال نفت قلعه نار با توصیف و تشبیه عملکرد پرسنل حاضر در این عملیات به جهادگری گفت : پرسنل حاضر در این منطقه بدون هراس                     از شعله های 40 متری آتش و با تحمل گرمای طاقت فرسای منطقه و علیرغم روزه دار بودن بار دیگر توانایی های خود را اثبات کردند .

این مدیر ارشد صنعت نفت که خود از ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شده بود با ستودن جانفشانی پرسنل حاضر در عملیات گفت : در حالیکه شعله های سرکش آتش و گرمای فزاینده تابستان منطقه افراد حاضر در منطقه را کلافه کرده بود اما عشق به خدمت به مملکت اسلامی و حفظ سنگر اقتصادی کشور عزیزمان آنها را به ادامه عملیات مشغول میکرد .

مهندس صفرعلی رییسی همدلی و همکاری کارکنان رسمی و ارکان ثالث در این عملیات را به مانند وفاق دو برادر تشبیه کرد و گفت : کلیه افراد حاضر در این عملیات اعم از رسمی و غیر رسمی با احساس مسئولیت و به عشق خدمت به مملکت اسلامی دست به دست هم دادند و توانستند بدون هرگونه تلفات وو حادثه دیگری  شعله های سرکش آتش را مهار کنند .

 

وی افزود : نیروهای اعزامی از سایر شرکتهای تابعه مناطق نفتخیز جنوب و حضور دکتر قلاوند مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رهنمودهای پدرانه و خردمندانه ایشان نیز عامل مهمی در موفقیت آمیز بودن این عملیات گردید .  

وی خاطر نشان کرد :  تعامل و پشتیبانی سایر دستگاههای عضو ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری خوزستان و همکاری صمیمانه آنها با مجموعه نفت نیز موجب تسریع در رسیدن به موفقیت در این عملیات شد .

وی با قدردانی از حضور به موقع پرسنل واحدهای مختلف این شرکت جهت حضور در منطقه و مقابله با بحران بوجود آمده آنرا به جهادگری و ایثارگری تشبیه کرد و از ایثار گرانی که با به خطر انداختن جان خود موجب شدند آتش سوزی پیش آمده در کوتاه ترین زمان مهار شود تقدیر و تشکر کرد .

شایان ذکر است خط لوله انتقال نفت واحدهای بهره برداری قلعه نار و لب سفید متعلق به شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که روزانه 40 هزار بشکه نفت را به اهواز منتقل میکند در ساعت 30: 1 بامداد روز جمعه 14 مرداد در منطقه شاوور شوش بر اثر علل نامعلومی دچار آتش سوزی شد .

به دنبال این حادثه اکیپهایی از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکتهای تابعه مناطق نفتخیز جنوب و دستگاههای عضو ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری خوزستان در منطقه حاضر شدند و با مدیریت بحران توسط مهندس صفرعلی رییسی و جانفشانی اعضا توانستند شعله های سرکش آتش را که تا 40 متر زبانه میکشید مهار کرده و خاموش کنند . این خط لوله پس از 48 ساعت از وقوع حادثه تعمیر شد و باردیگر به مدار انتقال نفت وارد شد .

 

http://s2.picofile.com/file/7118635806/Picture_1207.jpg

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.