پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

به جهت تحقق بخشیدن به اهداف متعالی خواسته شده توسط رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی اقدامات موثری را صورت بخشیده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مدیریت انرژی این شرکت به جهت اجرایی کردن دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر صرفه جویی اقدامات موثری را صورت بخشیده است .

از جمله این اقدامات میتوان به تهیه طرح پیشنهادی جهت تأمین مصرف برق روشنایی واحدهای عملیاتی این شرکت از طریق تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی اشاره کرد .

ارایه بسته آموزشی راهکارهای عملی کاهش و بهینه سازی مصرف انرژی به مدیریت ها و ادارات های مختلف این شرکت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص میباشد .

الزام سرویس دوره ای فیلترهای هوا دستگاههای تهویه که با وجود گردوغبار غالب بر منطقه میبایست در فاصله زمانی کوتاهتری انجام شود توصیه به استفاده از سیستم های نوین آبیاری قطره ای جهت آبیاری فضای سبز و کاهش مصرف آب الزام به دستورالعمل های رتبه بندی وسایل و ادوات برقی و پرهیز از خرید وسایل پرمصرف بروشور بهینه سازی مصرف انرژی و برچسب اقدامات لازم در هنگام ترک اتاق و دفاتر اداری به انضمام لوح فشرده مقررات ملی ساختمان از جمله محتویات این بسته آموزشی میباشد .

همچنین با توجه به اینکه بیشترین اتلاف انرژی در بخش خانگی صورت میگیرد در راستای آموزش روشهای مختلف کاهش مصرف انرژی در ساختمان ، بزودی کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی با مبحث نوزده مقررات ملی ساختمان توسط مدیریت انرژی این شرکت برگزار میشود .

در ادامه برنامه های تدوین یافته جهت کاهش مصرف انرژی ، بزودی سمینار آموزشی با عنوان راهکارهای عملی در صرفه جویی و همچنین بهره گیری از انرژی های نو برای کارکنان این شرکت برگزار میشود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.