پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

با تحويل 100 واحد مسكوني به ساكنين واقع در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز در مسجدسليمان، گام نخست در جابه جايي ساكنين اين مناطق برداشته شد.


طي مراسمي كه امروز برگزار شد، وزير مسكن و شهرسازي مهندس نيكزاد به همراه دكتر اميدوار رضايي نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در مسجدسليمان حضور يافت و  تعداد 100 واحد از منازل ساخته شده در فاز نخست طرح اسكان ساكنين  واقع در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز را تحويل داده شد .

وزير راه و شهرسازي در اين مراسم كليد دو واحد مسكوني را به نمايندگي از 100 خانواده به خانواده شهيد سيد احمد صالحي و شهيد سياوش عالي پور بيرگاني تحويل داد و ابراز اميدواري كرد ديگر واحدهاي باقيمانده با سرعت بيشتري تكميل و به متقاضيان تحويل شوند .
حجازي؛ استاندار خوزستان؛ نصراله دهقاني؛ مديركل سازمان مسكن و شهرسازي خوزستان، شهيدزاده؛ مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خوزستان؛ ا محمد خانچي؛ فرماندار مسجدسليمان و جمعي ديگر از مقامات استاني و محلي  بودند كه در اين مراسم حضور داشتند .
 
طرح جابه جايي ساكنين مناطق آلوده به نشت نفت و گاز از جمله پروژه هاي بزرگ عام المنفعه شركت ملي نفت ايران در مسجدسليمان است كه براساس آن قرار است 5000 خانوار ساكن در مناطق آلوده به نشت نفت و گاز به نقاط ايمن منتقل شوند.

اين پروژه بزرگ با اعتبار 120 ميليارد تومان از سوي شركت ملي نفت ايران و با كارفرمايي سازمان مسكن و شهرسازي خوزستان و توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي در منطقه ورودي شهر مسجدسليمان در حال اجراست .
فاز نخست اين پروژه با احداث 1350 واحد مسكوني در شهرك وليعصر (عج) در ابتداي ورودي شهر كه هم اكنون 100 واحد آن قابل بهره برداري است به جديت در حال انجام مراحل اجرايي است.

با اين اقدام شركت ملي نفت ايران، دغدغه چندين ساله ساكنين مناطق آلوده به نشت نفت و گاز در مسجدسليمان براي هميشه برطرف شده و پس از جا به جايي ساكنين، منازل پيشين آنها توسط شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان تخريب و دهها هزار اصله نهال در اين مناطق كاشته خواهد شد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.