پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:میلاد میداودی,افتخار,ایل,بختیاری, توسط عــلــی چراغیان |

 

 

 

فرزند اول خانواده ای پنج نفره، دارای یک خواهر و برادر، متولد سی ام دی ماه 1363 در محله بی بیان شهر مسجدسلیمان در نزدیکی اولین چاه نفت کشف شده در ایران؛ محله ای محروم که تا پایان دوره دبستان و قبل از نقل مکان خانواده به اهواز، دوران کودکی میلاد در آن سپری شد: «تا 12 سالگی ام در مسجدسلیمان بودیم؛ آن زمان فوتبال را عشقی بازی می کردیم؛ در کوچه های محله با توپ پلاستیکی یا در حیاط مدرسه ابتدایی که معمولا برای تیم مدرسه انتخابم نمی کردند!»
مسجدسلیمان در شمال شرقی استان خوزستان و در میان کوه های زاگرس واقع شده؛ ساکنان این شهر را طوایف مختلفی از ایل بختیاری تشکیل می دهند و دکتر امیدوار رضایی رئیس هیأت مدیره فعلی باشگاه استقلال تهران که برای حضور میداودی در این تیم تلاش زیادی کرد، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس است.

نام و نام خانوادگی: میلاد میداودی

تاریخ تولد: 1363/10/30

محل تولد: مسجدسلیمان

قد: 178 سانتی متر

وضعیت تأهل: متأهل

پست: مهاجم

 

سوابق

25 بازی برای تیم ملی فوتبال ایران

* 11 بازی در ترکیب اصلی و 14 بازی بعنوان بازیکن تعویضی

* 5 گل و 6 پاس گل در تیم ملی

* 2 عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا در سال های 2007 و 2008

* عنوان نایب قهرمانی در مسابقات غرب آسیا در سال 2010

* عضویت در تمام رده های سنی تیم ملی

* آقای گل جام میلز هندوستان همراه با تیم ملی فوتبال جوانان ایران در سال 2003

عناوین باشگاهی

* نایب قهرمانی در لیگ برتر همراه با پاس تهران در فصل  85-84

* نایب قهرمانی در لیگ برتر همراه با استقلال اهواز در فصل 86-85

* قهرمانی در جام حذفی امارات همراه با تیم الاهلی در فصل 2007/2008

* قهرمانی در لیگ برتر امارات همراه با تیم الاهلی در فصل 2008/2009

* نایب قهرمانی در لیگ برتر همراه با استقلال تهران در فصل 90-89


کلیپ میلاد میداودی در مسجدسلیمان (حضور در تمرین استقلال مسجدسلیمان)

از باشگاه تا تیم ملی
بعد از نقل مکان به اهواز، زمین های خاکی منطقه فاز یک پادادشهر اولین جایی بود که بازی فوتبال را در این شهر شروع کرد و بالاخره در سال 79 برای نوجوانان استقلال اهواز انتخاب شد. در یک روز داغ تابستانی، با پیراهن شماره 11 تیم نوجوانان استقلال اولین بازی باشگاهی را برابر شاهین اهواز انجام داد و اولین گل رسمی را هم در همان روز به ثمر رساند: «همه چیز خیلی سریع پیش رفت؛ تازه فوتبال باشگاهی را شروع کرده بودم که مربی ام من را به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران معرفی کرد. حمید درخشان و نصرت ایراندوست مربی گری تیم ملی را بر عهده داشتند و بازیکنانی مثل حسین کعبی، سیاوش اکبرپور، شیث رضایی و ... بازیکنان آن تیم بودند.»

باشگاه آب اهواز؛ سکوی پرتاب
اواخر سال 80 در اعتراض به سیاست باشگاه استقلال اهواز که اهمیتی به بازیکنان جوان بومی نمی داد، اعضای تیم نوجوانان استقلال که به رده سنی جوانان رسیده بودند همراه با مربی خود به باشگاه صنعت آب اهواز رفتند. تیمی تازه تأسیس که در همان سال اول حضورش بالاتر از تیم های جوانان فولاد خوزستان، استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان قرار گرفت و شش بازیکن از جمله میلاد میداودی را تحویل تیم ملی جوانان ایران داد.
میداودی در آن سال آقای گل فوتبال جوانان خوزستان و ایران شد و بعنوان کاپیتان منتخب جوانان خوزستان به تیم ملی جوانان رفت که مجید جلالی را در آن مقطع همراه داشت. عنوان قهرمانی و آقای گل جام میلز هندوستان را کسب کرد و بعد از آن با گلزنی در رقابت های فوتبال جوانان آسیا که با مربیگری حمید علیدوستی همراه بود، چند تیم مطرح کشور خواهان وی شدند. استقلال اهواز اما تیمی بود که میداودی در زمستان سال 82 ترجیح داد بار دیگر در آن توپ بزند و بازی های باقی مانده از سومین دوره لیگ برتر را با پیراهن استقلال به میدان برود.

 تصویر زیر از اولین بازی باشگاهی میلاد میداودی با تیم نوجوانان استقلال اهواز است. در ردیف نشسته، سومین نفر از سمت راست؛ میداودی است.

ورود به جرگه متأهلین
از مستطیل سبز و مسائل مرتبط با آن که بگذریم، فروردین ماه سال 85 زمانی بود که میلاد میداودی وارد جرگه متأهلین شد و پای سفره عقد نشست. مراسم ازدواج میداودی و همسرش تابستان سال 86 در یکی از تالارهای شهر اهواز برگزار شد و درست در سالگرد تولد 25 سالگی میلاد بود که فرزند دخترش به دنیا آمد. «آمیتیس» همانند پدر در سی ام دی ماه متولد شد؛ سی ام دی ماه سال 88.

اهواز و مسجدسلیمان
دو سال زندگی در دبی و انتقال محل سکونت به تهران به دلیل حضور در تیم استقلال نیز باعث نشد تا میداودی اهواز و سواحل رود کارون را فراموش کند؛ میلاد از هر فرصتی که دست بدهد، برای تهیه بلیط سفر به اهواز استفاده می کند تا در جمع خانواده و بستگان و آشناهایش باشد.


میداودی البته تعصب و علاقه زیادی هم به مسجدسلیمان دارد. با وجودی که بستگان نزدیکش در اهواز ساکن هستنند، هر چند وقت یک بار عازم مسجدسلیمان می شود. در بازی استقلال و پرسپولیس که با گل مجیدی به سود استقلال خاتمه یافت، زیر پیراهن تیمش یک تی شرت به تن داشت که حاوی عبارت «M I S» بود؛ نامی که اهالی جنوب به شهر مسجدسلیمان اطلاق می کنند. عبارت «ام آی اس» مخفف نام لاتین مسجدسلیمان است که شرکت های نفت انگلیسی در مکاتبات اداری قبل از انقلاب از آن استفاده می کردند. میلاد قصد داشت در صورت گلزنی در دربی 69 نوشته این تی شرت را مقابل دوربین های تلویزیونی نشان بدهد اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت بعد از اتمام مسابقه، این کار را انجام داد.

پیام میلاد میداودی برای حضورش در تیم ملی :

بعد از روزهای سختی که در دوران مصدومیت داشتم، امیدوارم به روزهای خوبم برگردم تا هم برای استقلال و هم برای تیم ملی ایران بازیکنی موثر باشم.

موقعیت خوبی نصیبم شده تا بتوانم خودم را در تیم ملی نشان بدهم. با شرایطی که در اردوی دو روزه قبلی مشاهده کردم، احساس می کنم که قادر هستم نظر کادر فنی تیم ملی را با تلاش در تمرینات جلب کنم.

سایت سردیارون هم به نمایندگی از تمامی هواداران میلاد میداودی و همشهریان مسجدسلیمانی برایش آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند بزرگ طلب میکنیم تا باشد اسطوره ی دیگر برای دیارش


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت15:54---29 خرداد 1391
میلاد واقعا عا
لیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.