پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

سردیارون بختیاری

هفتادو یکمین سالروز تولد اسطوره تاراز صدایی که هرگز خاموش نمی شود

زنده یاد بهمن علاء الدین را به همه دوستدارنش تبریک میگوییم

به همین مناسبت سایت سردیارون آلبوم لچک ریالی اثری بی نظیر از استاد علاء الدین را به شما سروران

عزیز تقدیم می نمایید ، تا باشد ماندگار در دنیای مجازی

آلبوم لچک ریالی

 

جهت دانلود بر روی هر تراک کلیک نمایید

سنگ و شیشه

تنگ بلور

لچک ریالی

گل ناز داروم

قهر و ناز

ای خدا بالاسری

مو که روزوم

بهار

بار الهی

هم صدایی

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

امیر از پارسوماش
ساعت12:40---25 اسفند 1391
روحش شادویادش همیشه باترانه هایش وشخصیت زیبای او دردل ما وشهرمان خواهد ماند سپاس از زحمات بی درغ شما

مهراز محمديان
ساعت14:57---16 دی 1391
امسعود خدا بيامرزش خوان نده خوش صدات ايلمون بى يادش من دلهم روحش شاد يادش زنده};-

ر.ی
ساعت23:43---18 آبان 1391
بهتر نیست علاوه بر تک آهنگ ها کل آلبوم را به صورت یک فایل زیپ هم قرار دهید

مجید
ساعت21:05---22 مهر 1391
سلام من از طرفداران شاه ماهی موسیقی بختیاری هستم که با آهنگهای زنده یاد زندگی میکنم من دنبال کنسرت تصویری زنده یاد هستم09177382907

سید سعید
ساعت0:39---26 شهريور 1391
خدا بیامرزدش ، هر سا آهنگاشه گوش ایدوم سیر ایگریووم !

قربانی
ساعت14:21---13 شهريور 1391
یه عکس قدیمی از کنسرت استاد داشتم براتون آپ کردم امیدوارم موفق باشید.

قربانی
ساعت1:58---8 شهريور 1391
عالی بود دستت درد نکنه همشهری یه درخواست داشتم اونم اینه که آهنگ زیبای شوو گرهدم کل مال مردم زه سرما از استاد مسعود بختیاری رو برای دانلود بزاریید ممنون.};-

ایوب
ساعت20:11---11 خرداد 1391
درود برشما بااصالت من هم یکی از طرفداران همیشگی زنده یاد بهمن علادین هستم

رضا پیلرام
ساعت4:23---25 دی 1390
عالی-زیبا-مفید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.