پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:آهنگ , دست, و, دلم ,نزننین , توسط عــلــی چراغیان |

تقدیم به همه ای مادران و شیر زنان ایل بختیاری

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید :

دست و دلم نزننین 



نظرات شما عزیزان:

عليرضا
ساعت16:06---23 مهر 1390
با سلام خدمت شما دوست عزيز منم خودم لر بختياري هستم خوشحالم كه سعادتي شد تاز وب بسيار زيباي شما ديدن كنم بسيار زيباست من از دورود لرستانم خوشحال ميشم كه با شما اگه لايقم دوست بشم اينم شماره تماس منه09169626919 منتظرت هستم به وب منم سري بزن

بهاره
ساعت23:16---14 شهريور 1390
خیلی خیلی خیلی قشنگ بود
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.