پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:آلبوم,عاشقی,نیما,چهرازی, توسط عــلــی چراغیان |

سردیارون با افتخار تقدیم میکند

پس از سالها سکوت دوباره یادها و خاطرها با صدایش زنده می شود

آلبوم عاشقی با صدای نیما چهرازی

این آلبوم شامل 10 Track میباشد ، 6 تراک این آلبوم به زبان فارسی 1 تراک به زبان محلی (بختیاری) 1 ترک به زبان لری و سوئدی و 3 تراک به زبان سوئدی میباشد . نام ترانه های آلبوم : ناخدا ـ میدونم ـ دریای غم ـ دل من ـ عاشقی ـ یک نگاه ـ  بشنو از نی ـ جان حافظ ـ ترانه برای عشق ـ یک روز زیبا  میباشد

جهت دانلود بر روی نام ترانه کلیک نمایید (لینک غیرمستقیم مدیا فایر)

1ـ ناخدا

2ـ میدونم

3ـ دریای غم

4ـ دل من

5ـ عاشقی

6ـ یه نگاه

7ـ بشنو از نی

8ـ جان حافظ

9ـ ترانه ای برای عشق

10ـ یک روز زیبا

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

parsa
ساعت9:41---10 اسفند 1391
سلام تک تک هستی نیما جان

amir ali ghorbani
ساعت16:34---11 بهمن 1391
درودبرشما میخواستم تشکرکنم ازشما که سایتتون رو اختصاص دادید به هنرمندان واسطوره های مسجدسلیمان واین نشانه اصالت شماست من که همیشه به جوونهای شهرم افتخارمیکنم باآرزوی موفقیت وسربلندی برای پرسنل سایت سردیارون مسجدسلیمان خداحافظ.

میثم
ساعت8:41---5 دی 1391
یک دنبا ممنون

محمودی
ساعت0:15---3 دی 1391
معرکه بود

اشکم درامد . . .

مرسی


فرهاد- MIS
ساعت16:58---12 آذر 1391
سلام میخواستم تشکر ویژه ای از همه کسانی که این سایت زیبا و عالی رو ساختن تشکر کنم.امیدوارم همیشه همینطور عالی بمونید.باتشکر

محمدرضا حیدری
ساعت14:29---30 آبان 1391
سلام نیما جان خوبی؟ امیدوارم تندرست و سلامت و خوب باشی هنوز همشهریات دوست دارن و با اهنگات حال میکنن ولی خب با نظر این دوستمون هم موافقم که مدرن تر و به روز تر کار کنید یونس مولایی عزیز و دیگر دوستان بخاطر خلاقیت و ابتکارات شون مورد توجه قرار گرفتند و بخدا من کرج و اهواز و خرمشهر و کرمان هم آهنگه فراموشم نکن رو شنیدم مثل دریای زیبای خودت مندیرتیم

فرزاد خدری غریبوند
ساعت15:28---16 آبان 1391
سلام به نیمای عزیز و با تعصب امیدوارم سالم و تندرست باشند و برامون بازم بخونند دریا رو، ولی یه انتقاد هم داشتم و اینکه کارهای جدیدتون بعد دریا به خوبی و کیفیت گذشته ها نبودند و وارد موزیک و تنظیم های مدرن نشدید اگه وجدانی بخواهیم قضاوت کنیم نسل های بعدشما از شما قویتر عمل کردند و میکنند بچه هایی مثل امید محمودی عزیز و یونس مولایی دوستداشتنی و...همچنین طرفداران بیشتری در شهرهای دیگر دارند و از شما در بیرون از مسجدسلیمان شناخته تر هستند خودم آهنگ دریا و رقصیدن مثل نمازه رو از شما توی اصفهان و شهرکرد و عسلویه میذاشتم و لذت میبردم کسی نداشت و نمیشناخت ولی آهنگهایی مثل فراموشم نکن و داشیرین یونس مولایی یا گل باوینه امید محمودی رو همه میشناختن و داشتن،امیدوارم باز هم مثل روزای قبل در اوج و قدرت ببینم فدات بشم.

ali khan mirza
ساعت17:40---26 مهر 1391
azizami ali bo0dan misi

هادی سلیمانی(سیا)
ساعت18:39---11 مهر 1391
سلام نمیدونم چی باید بگم و چطور احساس خودمو پنهان کنم
من نیمای عزیز و با دریا میشناسم من و به سالهای دور اوایل جوانی و عاشقی هایم برد هرجا هست سلامت و پایدار بماند از شما هم ممنونم


مینا
ساعت9:33---21 شهريور 1391
فوق العاده ای آقانیما.صدات معرکه اس.
دوستت دارم


پویا
ساعت19:29---2 شهريور 1391
خیلی زیبا بود ولی گوش ندادم

محمدرضا عالی وند
ساعت14:19---17 مرداد 1391
دستت درد نکنه

-------
ساعت1:25---15 تير 1391
damet garm nima jan

صادق
ساعت23:35---16 ارديبهشت 1391
سلام قبل از هرچیز از سایته خوبتون تشکر میکنم.این البوم نیما اصلا به خوبی البومهای قبلیش نبود

ايمان بهداروندى
ساعت23:52---5 ارديبهشت 1391
خيلى وقت بود كار جديدى نداشتين.تبريك ميگم

gh.m-m.i.s
ساعت8:46---30 فروردين 1391
بی نظیر مثل همیشه.

كاووس
ساعت2:19---30 فروردين 1391
باسلام وخسته نباشيد.اميدوارم كه كارهاي بيشتري ازنيما جان بشنويم.

reza khosravian
ساعت2:15---30 فروردين 1391
mer30 nima jan

محمد
ساعت1:17---12 اسفند 1390
با سلام
دستتون درد نکنه بسیار آلبوم زیبایی . واقعاً صدای زیبایی داری نیما جان


pouria
ساعت2:36---4 اسفند 1390
ba salam vaghean mamnoonam az shoma babate gozashtane in album baraye download inshalla dar ayandeh ham edame dashte bashe,nima jan ro ba ham be shohrate jahani beresoonim


مهران M.I.S
ساعت22:32---24 بهمن 1390
نيما جان سلام . لطفا از آواز هاي بختياري بيشتر بخون باور كن من هر وقت گوش مي كنم لذت ميبرم . و اكثرا تو ماشين آهنگ هاتو با صداي بلند ميزارم تا همه تهراني ها گوش بدن . حتي يه بار ماشين بغليم جلومو گرفت گفت اين چه زبوني هستش و ازم خواهش كرد يه سي دي از آهنگهات بهش بدم كه منم بخاطر اشاعه زبون بختياري بخصوص صداي قشنگ تو بهش هديه دادم .

essi
ساعت16:00---3 بهمن 1390
metonam bagam khaste nbashid

مهدی بارانی
ساعت2:19---30 دی 1390
عامو علی تو زیر گوش ما این
آلبوم رو گذاشته بودی برای دانلود اونوقت من باید از خود نیما بپرسم کجا آلبومشو پیدا کنم؟؟؟دمت گرم ...نیما جان عاشق صداتم همشهری


Payam Hayes
ساعت19:57---25 دی 1390
ولک دم خوتون و آق نیما گرم

...

کسانی که در فیسبوک عضو هستند می توانند در این صفحع عضو شوند و به آموزش زبان بختیاری به دیگران بپردازند...

www.facebook.com/IranianDialects


رامین رضایی
ساعت10:52---24 دی 1390
من عاشق صدای نیما چهرازی هستم. تو فیس بوک اینجارو لینک داده بود.صدای خوبش همیشه تو جاده یا تو خونه همراهمونه.دمت گرم نیما با صدای داغت.
به یاد دریا.... به یادپرنده (آلبوم دریا)


داود
ساعت14:21---20 دی 1390
سلام دوست عزیز واقعا خسته نباشید از اینکه بفکر بختیاری هستید من به نوبه خودم اذت تشکر می کنم .اگه دوست داشتی به وب سایته ما هم یه سر بزن خوشحال می شیم.

حسن عیدی وندی
ساعت2:54---16 دی 1390
من عاشق صدای نیما چهرازی هستم امیدوارم که در زمینه آهنگ های محلی بیشتر کار کند . با تشکر از جناب آقای چراغیان که این مجموعه را در اختیار همگان قرار داده اند.

ستار
ساعت22:35---15 دی 1390
سلام و درود برشما

استفاده کردم و لذت بردم.ایدون باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.