پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

سردیارون با افتخار تقدیم میکند :

موزیک بسیار جالب و شاد از امید محمودی

پخش اختصاصی از سردیارون

 

تنطیم : مهدی نادی صفایی

ترانه سرا:محمد صحتی

آهنگساز و خواننده : امید محمودی

جهت دانلود بر روی لینک زیر کیلک نمایید

امید محمودی ـــ من به تو مدیونم

 

آلبوم و کاراهای جدید از امید محمودی بزودی از سردیارون

سردیارون بزرگترین پایگاه فرهنگ و هنر ایل بختیاری

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهدي
ساعت18:42---25 شهريور 1391
با سلام خيلي عالي بود دستو پنجتون درد نكنه مهدي از اليگودرز

رهبان
ساعت12:34---23 ارديبهشت 1391
تبریک می گم بشون! عالی بود!! (:

جنوب موزیک
ساعت22:44---27 فروردين 1391
سلام
برای دانلود جدید ترین موزیک های خواننده های جنوبی(از جمله آقای محمودی) به سایت جنوب موزیک مراجعه کنید
www.jonobmusic.com


اوليوروم
ساعت13:18---6 فروردين 1391
قشنگ بود درحد لاليگا حال كردم

حاج فری
ساعت21:50---23 اسفند 1390
امید توبمیری عالی بود دمت گرم

آرزو
ساعت8:53---8 اسفند 1390
توخود بارونی که به من میباری .......
قشنگ بودم خیلی خیلی


آرزو
ساعت8:53---8 اسفند 1390
توخود بارونی که به من میباری .......
قشنگ بودم خیلی خیلی


نادیاازشیراز
ساعت13:11---13 آذر 1390
ازاین آهنگ خیلی خوشم اومد وبه دلم نشست ، راستی آقای محمودی اهل کجاست؟
پاسخ: اهل مسجدسلیمان / هم اکنون ساکن اهواز


متین بهرامی
ساعت12:17---2 آذر 1390
ازاین آهنگ زیبالذت بردم خیلی قشنگ بود

شیما نادری@کرج
ساعت9:20---28 آبان 1390
خیلی خیلی قشنگ بود،ازاینکه این آهنگ زیباروتوسایت گذاشتیدسپاس گزارم وو لذت بردم بازهم ازکارای قشنگ ایشون بزارید

مهسا جابری
ساعت19:46---27 آبان 1390
خیلی ناز بود به نظرم ایشون و یونس مولایی فقط خوب میخونند و بقیه خنده دارن.....یعنی اونا هم خوبنا ولی من دوسشون ندارم اقای محمودی و مولایی خیلی خوب اند..مثلا اهنگه فراموشم نکن یونس مولایی وای خدا معرکه است هرروز گوشش میکنم بخدا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.