پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

سردیارون با افتخار تقدیم میکند :

ویژه شب یلدا

http://up6.iranblog.com/images/bgcnel2htpu7wuameif.jpg

این موزیک تیتراژ برنامه شب های کارون میباشد که هر شب از سیمای استان پخش میگردد :

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

امید محمودی ــ تیتراژ برنامه شب های کارون

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ماندانا از کرج
ساعت11:09---11 بهمن 1390
بهتون افتخار میکنم

محمد بامدی از شوشتر
ساعت10:30---27 دی 1390
امید جان من همخدمتی شما بودم خیلی دوست دارم ببینمتون خیلی لذت بردم

محمد بامدی از شوشتر
ساعت10:29---27 دی 1390
امید جان من همخدمتی شما بودم خیلی دوست دارم ببینمتون

مرجان از اهواز
ساعت8:32---21 دی 1390
خیلی زیباست واقعا اقای محمودی استادانه موسیقی پاپ و محلی رو اجرا میکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.