پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط عــلــی چراغیان |

http://up4.iranblog.com/images/65396244653851954838.jpg

تقدیر از میلاد میداودی

میداودی گٌل اِیزنه ایل اِیکُنه ناز ** به یاد مَیسلیمون و کوگ تاراز

باز هم اعتراض برای تخریب فرهنگسرا اینبار دربی را تکان داد ، میلاد میداودی مسجدسلیمانی با تعصب و با غیرت که همیشه در تمام مراحل زندگی اش اصالتش را حفظ کرد و همیشه ثابت کرده زاده شهر اولین هاست . خدا میداند که وقتی میلاد گل را زد و آن حرکت بیاد ماندنی را انجام داد اشک در چشمان هزاران هزار بختیاری حلقه زد چه صحنه بیاد ماندنی را برای همتبارانش به ارمغان آورد  . دورد بر میلاد میدوادی



نظرات شما عزیزان:

ahmad
ساعت19:19---15 خرداد 1391
وبلاگتون عالیه واز آقای علیرضا تشکر می کنم بابت نظر خوبشون واقعا مسجد سلیمان با وجود این دونفر که خود را همه کاره مسجد سلیمان میدانند به این روز افتاده ودر عوض به شهر خودشان (لالی )رسیدگی میکنند ولی شهر ما این طور نمیمانند وروزی به دست افرادبزرگی همچون میلاد میداودی که افتخار ماست آباد میشود

علیرضا
ساعت20:44---11 خرداد 1391
میلا میداوودی با آن حرکتش نشون داد که یک مسجد سلیمانی اصیله وهنوز در این شهر که روزگاری در ایران همچون ستاره ای میدرخشید وبا بی توجهی افرادی همچون محسن رضایی وامیدوار رضایی به چنین روزی افتاده افراد بااصالت وغیرتی وجود دارد خدا به همرات همشهری

مهرآرا
ساعت16:56---24 بهمن 1390


علی رضا بهرامی -اصفهان
ساعت22:30---16 بهمن 1390
من با اینکه سالها فوتبالیست تیم شاهین بودم وعاشق پرسپولیس با این کار میداودی بسیار خوشحال شدم ودلم میخواست دوباره گل بزنه البته بعد از گل سوم پرسپولیس از خوشحالی از حال رفتم

علی رضا بهرامی -اصفهان
ساعت22:28---16 بهمن 1390
من با اینکه سالها فوتبالیست تیم شاهین بودم وعاشق پرسپولیس با این کار میداودی بسیار خوشحال شدم ودلم میخواست دوباره گل بزنه البته بعد از گل سوم پرسپولیس از خوشحالی از حال رفتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.