پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

http://s1.picofile.com/file/7328032896/20032011001.jpg

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برپایی دو ایستگاه آسایش مسافران نوروزی موسوم به وارگه بهاره در این شهر توسط صنعت نفت خبرداد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، پیمان مولائی گفت : این  وارگه ها  در دو نقطه ورودی شهر از سمت اهواز و ایذه با هدف ارایه تسهیلات اقامت موقت به میهمانان نوروزی برپا میشود .

وی مدت زمان برپایی این ایستگاهها که با نام وارگه بهار برپا میشود را از 29 اسفند تا 13 فروردین اعلام کرد و گفت : مسافران نوروزی و شهروندان میتوانند از خدمات ارایه شده توسط ایستگاهها بصورت رایگان استفاده نمایند .

مولائی تصریح کرد : برای برپایی این ایستگاه ها  تعداد 5 تخته سیاه چادر بختیاری همراه با نصب کلیه ملزومات تزیینی آن از قبیل خرسک ( قالیچه ) ــ  موج ( پتوی محلی بافته شده از موی بز ) ــ شیردنگ ــ ملار (  سه پایه مشک ) ـ چال ( چاله ای برای روشن کردن آتش و جوش کردن آب ) به صورتی که مورد استفاده طوایف ایل بختیاری میباشد آذین بندی میشوند که در این وارگه ها ، نمازخانه و سرویس های بهداشتی مناسب پیش بینی و اجرا شده و در هنگام استراحت میهمانان بوسیله شیرینی از آنها پذیرایی خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

http://up.iranblog.com/images/13692015468927830884.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.