پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

سردیارون به مناسبت فرا رسیدن سال نو تقدیم میکند

تقدیم به همه تمامی عاشقان و همتباران قوم بختیاری

آلبوم جدید و بسیار زیبا لَچَک با صدای حسن شیخ رباط

http://s2.picofile.com/file/7331066555/QQ.jpg

جهت دانلود بر روی قطعه ترانه مورد نظر کلیک نمایید :

1ــ مِینا به سر

2 ــ تی به رَه

3 ــ کدخدا

4 ــ کُر چوباز

5 ــ گُل ناز

6 ــ نو بَهیگ

7 ــ تَهله

8 ــ بهار لاله زارون

9 ــ خاک ایرون


نوازندگان :(سه تار:پارسا حاجتی کمانچه: داود فاتحی نی : مهرداد زنگنه  گیتار: مهدی نادی صفایی باقلاما:مهدی نادی صفایی سینتی سایزر: عادل سلیمی  ویلن: فرید سلیمان دف: مسعود حاجی حسن پور )

ترانه سرا : حسن شیخ رباط و حسین مددی   آهنگساز : حسن شیخ رباط و حسین مدید و بهنام سلیمی

تنظیم آلبوم : مهدی نادی صفایی ، فواد سمندی ، عادل سلیمی

 

 

 

http://up.iranblog.com/images/13692015468927830884.jpg


نظرات شما عزیزان:

خالد
ساعت16:32---23 بهمن 1391
با سلام تنظيم آهنگها زياد قوي نيست در ضمن استوديو ضبط صدا و ميكس و مسترينگ كار اون كيفيت لازم را به صدا وسازها نداده احتمالا فاقد سيستم استاندارد و حد اقل متوسط است.با تشكر .خالد هستم ليسانس موسيقي از دار الفن مصر

بختياري مقيم تهران
ساعت11:08---3 دی 1391
حسن جان واقعا استعداد ناب داريد-من سراغ دارم فاميلي در تهران داريد شاغل نفت كه شعرهاي زيباو اصيل بختياري گفتن چرا از شعرهاي ايشان استفاده نميكنيد كه فوق العاده هستن

شیرپیا
ساعت22:29---26 آذر 1391
دورود،تونه هر که دوس دارین بختیاری تایپ کنین.

سالاروند-دورود
ساعت13:20---4 آذر 1391
صدای بسیار خوبی داریدفقط استفاده از دستگاههای جدید موسیقی زیباوسنتی بختیاری به فراموشی سپرده میشود.

سامان جلیلوند
ساعت15:16---16 آبان 1391
ضعیف بودند آهنگاش ولی 2 تاشون بد نبود

فرشید صالحی
ساعت23:17---25 مرداد 1391
nدست شما نکنه اقای شیخ رباط .عالی بود.با ارزوی اهنگهای زیبای بعدی شما

فرشید صالحی
ساعت23:14---25 مرداد 1391
nدست شما نکنه اقای شیخ رباط .عالی بود.با ارزوی اهنگهای زیبای بعدی شما

مهردادکلسوار
ساعت17:00---17 تير 1391
چاکرآقای شیخ رباط هم هستیم میخواستم بگم فامیلی من ملکی هستش ازتیره کلسوارهستم ودوس دارم اصالت خودراحفظ کنم زنده بادچهارلنگ وهفت لنگ بختیاری باتشکر

مهردادکلسوار
ساعت16:53---17 تير 1391
چاکرآقای شیخ رباط هم هستیم

نفس
ساعت20:19---14 تير 1391
یه شعر درمورد طلسم بخون

سوگل
ساعت9:19---20 خرداد 1391
لطفا شعرهای بختیاری توسایت تون بزاریدباتشکر

سعید
ساعت10:11---11 خرداد 1391
منم با نظر همتبار ارجمند ساکن تهران موافقم .من کار فاخری نمیبینم این آلبومو.شما کافیه با آلبوم تیگ نوشت استاد اسدپور مقایسه کنیین...

یلدا
ساعت17:16---3 خرداد 1391
عالی بود خسته نباشید به امید موفقیت های بیشتر در این راه=D

سيدمحمدحسيني احمدفداله
ساعت10:05---29 ارديبهشت 1391
سلام
صداتون عاليه اما 2.3دقيقه هم شداهنگ
ايشالله زمان اهنگ ها بيشتر بشه


رامین
ساعت22:43---8 ارديبهشت 1391

زندگي بايد کرد !
گاه با يک گل سرخ
گاه با يک دل تنگ
گاه با سوسوي اميدي کمرنگ
زندگي بايد کرد !
گاه با غزلي از احساس
گاه با خوشه اي از عطر گل ياس
زندگي بايد کرد !
گاه با ناب ترين شعر زمان
گاه با ساده ترين قصه يک انسان
زندگي بايد کرد !
گاه با سايه ابري سرگردان
گاه با هاله اي از سوز پنهان
گاه بايد روئيد
از پس آن باران
گاه بايد خنديد
بر غمي بي پايان
لحظه هايت بي غم ............
روزگارت آرام ........


رامین
ساعت22:38---8 ارديبهشت 1391
تشکر عالی بود
احسنت که اصالت خودت را نگه داشتی من هم به شما افتخار میکنم


فرزانه
ساعت14:35---4 ارديبهشت 1391
آقای شیخ رباط واقعا لذت بردیم. خسته نباشید

ایسپره از دزفول
ساعت9:49---29 فروردين 1391
با سلام و تشکر از مدیریت سایت .

و همچنین آقای شیخ رباط آلبوم شما خوب بود و یه پیشنهاد برای آلبوم بعدی این که سعی کنید آهنگها مطابق شعر غمگین تر یا شاد تر باشند کارتان عالی می شود.


یاور
ساعت10:58---8 فروردين 1391
با سلام ودرود فراوان به شما عزیزان که پرچم اقوام اصیل ایرانی را بالا برده اید وغرور را در رگهای ما ایرانیان جاری میکنید
با وجود اینکه من بختیاری نیستم خودم را ازانها جدا نمی دانم. زنده باد ایرانی پاینده باد اقوام ایرانی .....امیدوارم همیشه ایام موفق وسر بلند باشید


امید زمانی
ساعت9:11---29 اسفند 1390
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی.
سال نو مبارک


mis
ساعت18:59---28 اسفند 1390
عالی بوددددددددددددددددددد


مسجدسلیمانی اهل تهران
ساعت11:39---28 اسفند 1390
آقای شیخ رباط بسیار جوان مستعد و با شخصیتی است اما متاسفانه برای کار کردن در حوزه موسیقی انتخابهای خوبی انجام نمیدهد، من به همشهریم انتقاد دارم ایشان باید حتما قبل از بستن مجموعه و انتخاب آهنگ و مخصوصا شعر دقت بیشتری داشته باشه و با افرادی کارکشته تر در موسیقی مشورت کند، من کار قبلی ایشان رو نیز گوش دادم متاسفانه آثارش قوی نیستن چه خوب بود یه نظری از آقای حافظی و محمد جلیلی و دیگر پیشکسوتان موسیقی بختیاری میگرفتند در کل من ایشان رو بعنوان یه هنرمند دوست دارم ولی باید در هنر دقت بیشتری به خرج دهد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.