پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:دانلود, توسط عــلــی چراغیان |

سردیارون حامی هنرمندان عرصه موسیقی مسجدسلیمان و ایل بختیاری

قطعه همدمم خدا اولین کاری ایمان حاتمی میباشد که آهنگسازی و تنطیم این اثر را خود وی انجام داده است

و بزودی شاهد کارهای قوی و حرفه ای از این خواننده خواهیم بود ...

http://s1.picofile.com/file/7361258381/c.jpg

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید :

ترانه سرا : امین شکرخدایی

ایمان حاتمی ـــ همدمم خدا

 

 

 

http://s2.picofile.com/file/7361341612/dsdsd.jpg


نظرات شما عزیزان:

غرورافرین
ساعت3:36---1 ارديبهشت 1392
سلام به سردیارونیهای عزیز وعلی جان اهنگ خوبی بود به امید کارهای بهتروبیشتر

ایمان
ساعت2:08---31 فروردين 1392
دمتون گرم با حال بود

پگاه
ساعت9:15---25 فروردين 1392
با اررززززووووووی بهتررینها

سارا مکوندی
ساعت15:18---11 فروردين 1392
با درودبه هم تباران بختیاری
با تشکر ازاقای چراغیان درباب زحماتشون اهنگ زیبا و خوبی بود دانلودکردم امیدوارم که کارهای زیبا بخصوص شادرو از اقای حاتمی بشنویمولذت ببریم به امید موفقیت بچه های دل پاک این شهر};-};-


iman kotooooki
ساعت15:11---11 فروردين 1392
salam khastye nabashin dastetoon dard nakone lezat bordim az in ahange ziba va aroom omid varam ke karhaye bishtar azatoon dashte bashim iman aziz

سهیل
ساعت1:55---9 فروردين 1392
سال نو مبارک دستتون درد نکنه عالی و غم دار دمتون گرم

مهتاب
ساعت20:36---20 اسفند 1391
من كه راضي دوستان راضي بيخيال ناراضي

شهرام
ساعت22:45---10 مهر 1391
سلام دستتون دردنكنه كارخوبي بود ولي ته صداهم شبيه يكي از خوانندها هم هست ولي نه زياد قشنك بودواقأ

ناهید
ساعت15:00---7 مهر 1391
خوب بود ولی اگه بتونید خودتون یه کارجدید روابداع کنید عالی هم میشه .یه جورایی شبیه آهنگ یکی از خواننده ها بود

جليلي
ساعت12:22---1 مهر 1391
خوب خوبترموفق باشيد

بچه های mis
ساعت23:22---27 شهريور 1391
سلام من کسی رو میشناسم که صداش واقعا کولاکه و سالیان درازیست که موزیک کار کرده ولی متاسفانه تا کنون شرایطش مهیا نشده که خودش را نشون بده باور کنید اگه توسط کسی ساپورت بشه بهترین خواننده ایران چه اینور آب و چه اونور آب میشه و افتخاری میشه واسه شهرمان مسجدسلیمان ، خواهشمندم هر کی میتونه تو این زمینه ایشونه یاری کنه با من تماس بگیره، فقط یکبار امتحان کنید پشیمونی نداره

mans_bestboy@yahoo.com


منصوری
ساعت11:02---25 شهريور 1391
مرسی از سردیارون و ایمان جان عزیز منم گوشیدم و ...........................متاسفانه دوست نداشتم با اینکه بهتون افتخار میکنم که اهل هنر و دل هستید ولی واقعا خواننده بودن خیلی سخت و زحمت داره من خودم عاشق معین و داریوش و گوگوش هستم و هنوزم از اونا می گوشم و البته از بچه های خوزستان هم دوس دارم امید محمودی بهروز احمدی امین حبیبی یونس مولایی وووووووووووووووووووو لی شما کارتون اشتباس

اروند (خورزمار)
ساعت3:08---16 مرداد 1391
ایل بزرگ بختیاری به همچین کسانی افتخار میکند.

reza
ساعت23:18---15 مرداد 1391
iهر چه خواستم دانلود کنم نشد خیلی حیف شد.

فرزاد احمدی
ساعت13:03---27 تير 1391
دلقک این چی بود دیگه این اهنگارو لطفا نذارین رو سایت زشته

مینا
ساعت0:13---22 خرداد 1391
شما در یاهو من رو اد کنید تا راهنماییتون کنم

پ-احمدی
ساعت23:52---21 خرداد 1391
این میل از طرف اقای حاتمی هست که میخای راهنمایی کنید

مینا
ساعت0:33---13 خرداد 1391
با این ایمیل در ارتباط باشید
gol_live2000@yahoo.com
خانم پ.احمدی
تا راهنماییتون کنم
با سپاس


پ-احمدی
ساعت15:34---12 خرداد 1391
سلام
این کارو چندین بار گوش کردم و همیشه تازگی داره اقای حاتمی من قبلا امدم پیشتون و میخاستم یه کار واسم ببندید چون تنها استدیو توی شهر بودین ولی شما گفتین بخاطر جو باید رضایت بزرگترتون رو بیارید بعد بهونه کردید که واسه دختر کار نمیکنید همه چیتون خوبه ولی این تبعیض اصلا خوب نیست شاید ترسیدین چون میدونید هنر دخترای این شهر بهتر از پسراش هستن حالا که اهوازین چرا قبول نمیکنین من نه ایمیل نه چیزی ازتون ندارم و مجبور شدم پستم رو اینجا بزارم تازه خودش یه انتقاد واسه شماهایی که کار بلد هستین و واسه ماها کاری نمیکنید که من از مسجدسلیمان بلند نشم برم تا اهواز اخه سخته


راکی
ساعت22:02---7 خرداد 1391
اقا این انتقادا به خدا سازنده هست کارش حرف نداره خیلیا هستن که صدای ان جنس دارن بغض الود یا خش دار حالا هادی کولیوند که گفته چاوشی رو میخام پاکش کنم از موسیقی ولی هیچ شباهتی نیست به خدا

زمانپور
ساعت21:59---7 خرداد 1391
حالا که این بحثا پیش اومده اگه میشد کار زنده از این خواننده پخش کنین که ببینیم چه جوریاست ولی تا جایی که میدونم این صدا افکت خاصی روش نیست یا دستکاری شده نیست ولی کاره خوبی بود غمگین بودن کار شاید ادمو به اشتباه بندازه ولی خخخخوبه

بهرام جووووون
ساعت21:54---7 خرداد 1391
والا خوبه بعضیا خوششون میاد خیلیا هم بدشون میاد لطفا کسیو مقایسه نکنید من طرفدار چاووشی هستم ولی بخاطر بحثایی که شد اومدم دانلود کردم بابا کجاش شبیه حلا یاوری شاید ولی اون هم از اون سبک داره فاصله میگیره که خوش اینده شایدم به قوله دوستمون میخان گندش کنن به بچسبوننش به کسی ولی اینجور نیست گوشتونو قوی کنین

اسماعیل زراسوند
ساعت21:49---7 خرداد 1391
سلام کار خوبی بود من که خوشم اومد نمیدونم که چرا بحث چاوشی رو پیش کشیدن ولی انم یه شایعه هستش که یا کسی رو خراب کنن یا شایدم میخان گندش کنن ولی چاوشی کجا یاوری کجا حاتمی کجا مقایسه های کاملا بد من با کارای یاوری حال میکنم با چاوشی هم همین تور اقای حاتمی هم که کااش خوبن

.......
ساعت20:32---6 خرداد 1391
خیلی بد بوود اصلا خوشم نیومد فقط موضوع شعر خوب بود
مگر نه صدا خیلی بد بود


دلسوز
ساعت16:39---6 خرداد 1391
حیف حیف از این همه اشتیاق و علاقه که بیخودی هدر میره برادرجان بخدا راه رو اشتباه میرید و مثل محمد یاوری به در بسته میخورین تقلید و ادا در آوردن منزجر کنندس آخه تا کی؟ به نظرم آز بچه های موفق تر الگو بگیرید که احتمالا با هم دوست هم باشید...کارهای زیبای مثلا امید محمودی یا نیما چهرازی که واقعا آهنگسازیشون خیلی جالبه یا یونس مولایی که واقعا همه دوسش دارن و چقد خلاق و نو آوری می کنه و داره صاحب سبک میشه یا بهروز احمدی که اگه ضعیف تنظیم کرده ولی شبیه خودشه و مردم بهش علاقه دارند .به هرحال من واقعا برادرانه گفتم و واستون آرزوی بهترینها رو میکنم امیدوارم یه روز ببینم مثل بچه های دیگه امید محمودی یونس مولایی نیما چهرازی بهروز احمدی و....شبیه خودتون باشید

اعظم طهماسبی
ساعت16:27---6 خرداد 1391
با سلام به همه هم ولایتی های ساده دل اهنگ رو الان دانلود کردم به جان مادرم اصلا ایشون رو نمیشناسم و دشمنی هم ندارم و حسودی کنم هم مسخر هاست چون سودی نداره واسم ولی خیلی بد بود و ادای کسی رو در اوردن چندش آوره من از چاووشی هم که ادای قمیشی رو در می یار خوشم نمی یاد شاد بخونینو پیشنهاد میکنم صداتونو تغییر بدید خودتون باشین زشته خواهرانه میگم مسخرتون میکنن ممنون سردیار ها

چاه نفتی-پشت برج
ساعت16:48---5 خرداد 1391
@}; -

بهرنگ
ساعت1:16---3 خرداد 1391
کارخوب زیبا قوی صدای خاص وبدون شباهت با کسی ولی کار شادتر هم بخون دلمون ریش شد داداش

س ب
ساعت1:46---31 ارديبهشت 1391


ستار
ساعت19:33---29 ارديبهشت 1391
جواب مهتاب خانوم چاووشی یه دونه هست اگه خوب گوش کنین میفهمی که این صدا کجا و صدای چاووشی کجاست

مهتاب
ساعت23:55---27 ارديبهشت 1391
ترانه خیلی زیباست اما صدا تعریفی نداره
ادای چاووشی در اوردن که افتخار نیست


چنتا از بچه های چاه نفتی
ساعت20:09---22 ارديبهشت 1391
ایمان سلام

چنته از بچه های چاه نفتی هستیم ترکوندی به خدا خوشحالیم واست داره زحمتایی که میکشی جبران میشه اونایی که تو کاره موسیقی هستند در مسجد سلیمان میدونن که چه زحمتایی واسه موزیک این شهر کشیدی ولی اون بی معرفتاش .. بهتره که در موردش حرف نزنیم تو ترکوندی همین کافیی رفیق


ز---تاجمیری
ساعت19:53---22 ارديبهشت 1391
سلام
زیبا و بی نقص صدا زیبا کار زیبا و اهنگی ارامش بخش امیدوارم که خدا همه رو کمک کنه ولی نمیدونم که چرا بعضیها بد بیان میکنن و ادمی که حسود باشه کاملا مشخص از تعداد دانلود این موزیک مشخص که چقدر خوبی تعداد دانلود رو با دیگر خوانندگان مقایسه کنید به خدا همه خوبن و نیاز به حمایت ما دارن


متین
ساعت21:11---19 ارديبهشت 1391
ایمان دستت درد نکنه منم میخام یه اهنگ بخونم چکار کنم این کار زیبا بوود زیبااااا صدات اقا والا خاص خشش دارو بغض دار یه دونه ای اقا هوای ما رو هم داشته باش

ن-س
ساعت21:02---19 ارديبهشت 1391
سلام
خوشحالم که شهرمون اینقدر هنرمند داره کار خوب همه چیز خوب صدا از همه چیز زیبا و بغضی که شاید ادم رو به اشتباه بندازه ولی موفق باشیدوپیروز و همین جور ادامه بدید صداتون دلنشین و خاص واقان خاص صداتون


سعید قندعلی
ساعت20:56---19 ارديبهشت 1391
سلام همه جیز عالی و خوب اقا ایمان دستت درد نکنه حال کردم بیخیال حسودا من خودم طرفدارتم اجراهاتم دیدم قوی و عالی امان از حسود امان تو امید شهرمونی سر بلند باشی کاکا

هامون نصیرزاده
ساعت11:33---18 ارديبهشت 1391
باسلام و خسته نباشید به همشهریان عزیز این موزیک خوب بود ولی به دوستمون ایمان توصیه میکنم خوانندگی رو فراموش کنه

ستار
ساعت22:23---17 ارديبهشت 1391
اقا دوست داریم این کارو قبلا شنیده بودم حال کردم کارای دیگت رو میشه به زاری تو سایت

marjan nasiri
ساعت0:05---10 ارديبهشت 1391
salam va khaste nabashi mikhastam bedonam chetori mishe ba aghaye hatami tamas begirim mikhastam taranehamo bedam age beshe roshon ahang besaze va ba sedaye garmeshon onaro bekhone mamnoon misham

marjan nasiri
ساعت23:37---9 ارديبهشت 1391
salam chetor mishe ba agha iman sohbat kard va tamas gereft adresi shomare tamasi maili chizi mishe dar ekhtiyaremon gharar bedin mamnoon mikhastam taraneham ro dorost konan va ba sedaye delneshineshoon bekhonan mamnon misham

صادق
ساعت16:49---9 ارديبهشت 1391
واقعا حال کردم اونجایی که خدا رو صدا میزنی مو به تن ادم سیخ میشه راست میگن یه دونه ای

فرزاد
ساعت15:26---8 ارديبهشت 1391
ترانه ی بسیار بسیار زیبایی داشت

hasan sorkh mard
ساعت11:15---6 ارديبهشت 1391
salam lezat boordim az ahange shoma sedaye ghamgini ham darid rastesh moo be tanam sikh shood onjaii ke az tahee del khooooodaa ro seda zadid

sheeyda
ساعت11:13---6 ارديبهشت 1391
dasteton dard nakone kare foogholade zibaii bood

omid salimi
ساعت17:40---5 ارديبهشت 1391
karaye bishtari darid agha iman age mishe ya hamin ja bezarid ya adres age hast begid ta tahaye konam

sasan bakhtiyari
ساعت17:35---5 ارديبهشت 1391
salam khaste nabashid agha iman kare zibaiye va omidvaram ke edame bedin man chanta tarane soora soragh daram ke karaye khobi daran khastid moarafi mikonam midonam ke az kar kardan ba ona lezat mibarin karashonam roye sedai ke darin khoob miishe

mohamad kaviyani
ساعت15:50---4 ارديبهشت 1391
tarane saraye hamdamam khoda ke amin shokrkhodaeie????
inam weblogesh
www.aminshokrkhodaei.blogfa.com
dg amin o iman ba ham kar nemikonand?


علی(مدیر وب رسمی امین شکرخدایی)
ساعت15:34---4 ارديبهشت 1391
ترانه سرایی این کار رو امین شکرخدایی انجام داده؟ انتظار داشتیم که مینوشتین ترانه سراش کیه؟؟؟ ایمان و امین قبلا با همدیگه کار میکردن؟؟؟؟؟

majid taghipor
ساعت15:12---4 ارديبهشت 1391
salam iman jan khosh hal shodam kareto gosh dadam mesle hamishe ghashango tamiz ba boghze khobo deltangi amin kojast tarane saraye hamdamam khoda man tashakor mikonam ke taraneye khobi ro be to dada agha ye doneiiiihttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(25).gif

علی کریمی
ساعت14:45---4 ارديبهشت 1391
دستت درد نکونه خوبی ایمان جان میشه ادرس استدیو رو بهم بدی هم واسه اموزش هم کار میخاستم ببندم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.