پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 سردیارون با افتخار تقدیم می کند

آهنگ ساز، ترانه سرا و خواننده: یونس مولائی

تنظیم ناصر عباسی, به اهتمام حامد مرادی

http://s3.picofile.com/file/7388048595/yones_mowlaee.jpg

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید :

YONES MOWLAEE _ dari miri


نظرات شما عزیزان:

korosh osivand
ساعت16:11---15 آبان 1391
kheyli ahangeton naze agha b khoda jedi migam damet kheyli garm eftekhare ostan va bakhtiyari hasti

علیرضا شاهسوند
ساعت11:21---11 مهر 1391
آقای شیرمردی این سایت درپیت نیست دوما معذرت با ذ است نه با ظ معظرت خواستنت معلومه چه اعجوبه و هنرمندی هستی

mohamadreza heydani
ساعت12:17---26 شهريور 1391
merci youni jan ziba bood va lezat bakhsh bood jaei ro k faghat pad va khodet boodi kheyli b del neshast va tosiye mikonam bazam az hamin teknik estefade kon b khosos sedaye faesle 2 kheyli naz bood zende va hamishegi va salamat bashi dadash by

ونداد شریفی
ساعت13:40---18 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود دمت گرم رفیق حال کردم

منصور حسین پور
ساعت12:51---1 مرداد 1391
خیلی زیبا بود تازه ایشون رو شناختم میتونن نامبر وان و ستاره بشن همچنین سایت بسیار حرفه ایی و به روز یست تشکر از همه دوستانی که زحمت میکشند

احمد
ساعت23:10---31 تير 1391
سایت شما عالی بود از عوامل این سایت تشکر میکنم و سلامی به بلندی زردکوه به همه بختیاریهای عزیز و غیور و همچنین درود می فرستم به روح استاد زنده یاد مسعود بختیاری عزیز

mojtaba behzadi
ساعت0:00---28 تير 1391
bache ha otrish gosh kardan hal kardan salariiiiiiiiiiiiiiiiii @}; -

رودابه ورناصری
ساعت15:18---18 تير 1391
سلام به یونس جان که خیلی باحال و دوست داشتنی و خوش صدا هستند من هم با آقای ارزانی بیرگانی موافقم و به نظر من خوده إآهنگ اگه خوب باشه طرفدار پیدا میکنه من و خواهرم یونس جان رو خونه پسر خالم شاهین شهر شنیدیم عاشقش شدیم و دانلود کردیم و مهم نبود خوانندش کیه خوده آهنگ قشنگ بود و مردم ما حسودن و وقتی یکی بزرگ میشه حسادت میکنن و واسش نقشه میکشن که خرابش کنن برادرم میگه خیلی یونس مولایی با مرام و افتاده و بی ادعاست و قراره شام بیاد خونمون هفته دیگه به امید سربلندی ایران و خوزستان = ((

مهدی ارزانی بیرگانی
ساعت12:32---8 تير 1391
سلام این یه رسم همیشگی بوده تو ایل و همیشه خواهد بود که حسادت حسادت حسادت خیانت خیانت خیانت..اولا که یون مولایی عزیز باشناختی که ازش دارم از بچگی توی مطالعه و هنر بزرگ شد و اساسا بچه باسوادیه خیلی بیش از اونی که تصور کنید و خداروشکر هفته پیش هم که تهران بهش زنگ زدم که ببینمش دانشگاه سر کلاس بود و عذرخواهی کرد که قرار بذار واسه عصر .خیلی خوشحال شدم که یونس جان بیشتر از اونکه بخواد دنباله ادا و اطوار و این حرفا باشه دنباله زندگیش و پیشرفتشه دوما باید خدمت رفیق و همشهریه دکترمون عرض کنم هر کاری یه سری ضعف ها و نقاط قوت داره و یک سری منتقدان و طرفدارن شمامیتونید گوش کنید یا نکنید ولی نمیتونید کلاس آموزشی باز کنید و بگید کدوم خوبه کدوم بده محمد یوسفی عزیز بودند اهواز کیانپارس خونه آقای عطایی پور که یونس مولایی داشت در مورده عدم آگاهی و اشراف نداشتنه بچه های موزیک از علم جدید ملودی و خوانش خواننده و تلفیق پست مدرن موسیقی حرف میزد و اتفاقا محمد جان پرسید چرا جواب بعضی هارو که حرف میزنن نمیدی گفت من هرجامیرم فقط میگم یادم بدین چیزی نمیدونم ولی نقد میکنم و دوس ندارم بشینم خودم درمورده کارهام توضیح بدم خوده اثر حرف میزنه

morid rezaeiiiiiii
ساعت10:27---6 تير 1391
kheyli ghamgin va khob bod baese eftekhari hamshahri jan man va hamsaram taze ezdevaj kardim va dar ejraye zibaton dar m.i.s hozor dashtim kheyli shad shodim va khosh gozasht omidvaram edame bedahid va nagozarid hich ameli baeese jodaeiye shoma az khanandegi shavad shoma vaghean tavana va herfehei hastin va baad az salha mishe goft ye padide zohor karde khanomam kheyli b shoma ehteram mizare va hamishe ahangatono gosh mikone ya ali madad

سیمین
ساعت21:41---3 تير 1391
این آهنگ رو من بهترین آهنگ میدونم و داشیرین خیلی دوست داشتنی و غمگینه

شبنم
ساعت20:05---30 خرداد 1391
دروووووووووووووود......مثل هميشه عالي...شاد باشي وسلامت.....

شاهین یوسفی
ساعت19:55---25 خرداد 1391
دااااااااااااااااارریییییییییی ی می رییییییییییییییییییییییییییییی ییییییی دااااااااارری می ررررری آخی بمیرم آره داره می ره بی هیچ حرفی آروم و بی صدا......دمت گرم یونس همیشه تک و یه دونه ایی

محمدرضانصیری
ساعت19:42---25 خرداد 1391
سلام آقای مولایی من یکی از طرفدارانتون هستم و واقعا دوستون دارم و بهتون افتخار میکنم شاید روزی نباشه که آهنگه فراموشم نکن و داری می ری و داشیرینتونو گوش نکنم و اشک نریزم....ولی یه خواهش داشتم و اینکه این سایت های درپیت رو نذارین کاراتونو پخش کنن حیفه بخدا هرکی میرسه درموردتون نظر بیخود میده آدمای بی ارزش و حسودی که نییتشون فقط خراب کردنه شماست و بنازم به دل و شهامتتون که مثه شیر کار زیبا میدین بیرون و واستون مهم نیستن این آدم کوچولوها ولی زورم می یاد بخت خواهرم

اشکان نورالدین
ساعت19:17---25 خرداد 1391
بی هیچ حرف و حدیث و بحثی یونس مولایی نامبر وان و ستاره ء m.i.s و خوزستانه و هیشکی خودش نمیشه افتخاره خوزستان و شهری رفیق همه حمایتت میکنیم

مصطفی شیخ رباط
ساعت9:02---23 خرداد 1391
عالی بود یونس جان

حمید احمدی
ساعت17:36---17 خرداد 1391
خیلی زیبا و با حال بود همه آهنگای مولایی رو گوش کردم و خوشم می یاد ممنون

الهام موسوی
ساعت11:34---15 خرداد 1391
سلام خیلی آهنگ رو دوست داشتم و کرج هم اجرای این دوستمون رفتم خیلی خیلی کاراشو دوست دارم و از اینکه دوست داداشمه افتخار میکنم بسیار پسر مودب و با اخلاقی هستند و بر خلاف بعضی از هنرمندان و خواننده ها یعنی بر خلاف اکثر اونا که بیسواد و سطحی هستند بسیار ایشون هنرمند و روشنفکر و با معلومات هستند بهشون تبریک میگم و برای یونس جان هم بهترین آرزوها رو دارم بای

مهسا عالیپور
ساعت22:08---8 خرداد 1391
سلام به همشهریان عاشق و فهیم ام من سالهاست ایران و بااطبع خوزستان نیومدم با یونس فهیم و مهربون هم در ارتباط هستم با اینترنت و اتفاقا با شناختی که از ایشون دارم مطمئنم از آقا حمید ناراحت که نشدن خوشحال هم شدند من با یونس خیلی درمورده کارهای موزیک اروپا بحث میکنم و خیلی یونس جان علمی و با فلسفه نگاه میکنند به قضیه هنر مثلا گفت که دیگه اورتور و چیش در آمدهای موزیک در جهان و موزیک مدرن حذف شدند و شروع یک موزیک باید با وکال و صدای خواننده شروع بشه و یا نظر پست مدرنی که به موزیک دارن و تلفیق سنت و مدرن و پیدایشه یک اثره پل فونیک که در شعر سپید و موج نوی یوشیج هم کار رفته یا بحث هم صدایی در سازها...حمید عزیز هم بسیار خوب و نقادانه به جریان موزیک پرداختند و البته باید به نظرم با خود یونس جان از نزدیک بحث کنند...من شخصا یونس جان رو عاشقانه و برادرانه دوست دارم وبسیار به آثارشون علاقه دارم من رو به نوستالجیکی میبرند کارهاشون که غرق اشک میشم.باز هم از همه متشکرم که به همشهری بودنتون احترام میگذارید و همچنین این سایت خوب و ارزشمند که خوب تونسته مورد توجه قرار بگیره عاشقتونم و همتونو دوستدارم

hamid Shirmardi
ساعت19:31---6 خرداد 1391
سلامی مجدد به دوستان وهمشهریان عزیز
ببخشید که بازم امدم...
محمد یوسفی عزیز
یا من در رسوندن حرفها،نظرات و حرف دلم مشکل دارم یا شما در خوندن متن فارسی و درک مطلب!
عزیزم من حالا خوبه چند بار تاًکید کردم که گفتم بابا این حرف دل منه نه از رو حسادت زدم نه هم قصد تخریب کسیو داشتم...
و ای کاش اصلا نظر نمیدادم...
این همه البوم ضعیف اومد بیرون نظر ندادم حالا یه تک آهنگی اومده گفتم یه نظری بدیم
دیگه نمیدونستم که انگ حسادتو...بهمون میزنید
در ضمن من هم چند تا از کارهای ایشون رو دوست دارم و از بس گوششون کردم دیگه به طور ناخوداگاه شعرو رو زبون میارم!
آقا اگه متن من طولانی بو و شما کامل نخوندیش و حالشو نداشتی من الان برات خلاصش میکنم تو چند کلمه:
اگه ایشون میخواد تو کل کشور به شهرت برسه و یه روزی نتیجه این همه زحمتی که من شنیدم کشیده رو بگیره باید کارهای قویتری ارائه بده
اما اگر فقط مخطبان اهنگهاش همشهری هاش باشند و دوستاشو همکاراش کارهایی مثل این کار فوقلاده زیباست و همینجا یه خسته نباشید جانانه به ایشون و اهنگساز کار میدم.
آخه این کجاش حسادت بود؟ نه ترو خدا بگو؟کدوم کلمش بوی حساد داد؟
من حرفامو گفتم و دیگه قضاوت رو به خودشون میسپارم و براشون آرزوی موفقیت هم در کار تئاتر و هم در کار موسیقی دارم
از این به بعد هم دیگه درباره هیچ خوانده مسجدسلیمانی و بختیاری نظری نمیدم تا بیشتر از این...


امیر چراغیان
ساعت19:28---6 خرداد 1391
کار زیبایی بود بسیار عالی یونس جان تبریک میگم دوست عزیزم امیدوارم که روز به روز تو کارت پیشرفت کنی دوستان به زودی یه کار جدید با سبک متفاوت از من و یونس عزیز می شنوید امیدوارم که مورد رضاییتتون قرار بگیره

شاهین بخت یاری
ساعت18:17---6 خرداد 1391
دوستان، خوشبختانه من با آقای مولایی در ارتباطم
ایشون پیام های شما رو می خونه
حرف دلتون رو بنویسید...


m..........
ساعت16:51---6 خرداد 1391
doset daram divooone kheyli ziba bood behet tabrik migam midonam vaght nemikonio va clas mizari va in pm haro nemikhoni va j nemidi vali bedon har ja bashi toye ghalb va dele man ja dari honarman ghose nakhor barmigarde behet ghol midam sabr dashte bash va movazebe khodet bash nafasam
پاسخ: مدیریت سایت : قابل توجه همه بازدیدکنندگان و صاحب نظران : دوستان تمامی نظرهای شما در سایت مرتباً در حال بررسی توسط صاحبان اثر میباشد ...


nafas nafas
ساعت16:44---6 خرداد 1391
eshgh eshghe mani b khoda faghat faghat khodet bezar har ki harchi mikhafd bege bege to zendegi va eshghe mani pesar nafas nafase mani ...dariii miri dari miriiiiiiiii man k jaei naraftam ghorbone sadegi va labasaye meshkit beram koja beram bi to akhe jaei va kasi ro k nadaram joz to va khoda

سالار منجزی
ساعت15:57---6 خرداد 1391
سلام خیلی باحال و غمگین کننده بود از خواننده های دیگه که بهتره...من عاشق بیوبریم بریم و داشیرین هستم بچه هام 5 سال و 9 ساله ا ن همش میذارن گوش میکنن ...با هم متحد باشین همشهریا بخدا خیلی ها سواستفاده میکنن..همه تون راست میگین ولای حق با من بید

محمد یوسفی
ساعت15:43---6 خرداد 1391
باسلام به همه دوستان و همشهریان و سایت موفق سردیارون...این اهنگ رو گوش کردم و لذت بردم خیلی هم زیبا بود اقای شیرمردی همشهری جان اولا اون وقتی که یونس عزیز اجرای زنده و کنسرت داشت 7 سال پیش توی سالن اصلی ارشاد شماهنوز وارده این جریان نشده بودین عزیزم...گروهی بود بنام بچه های نفت که با تلاش میلاد پایه گذار ..رضارضایی...ایمان حاتمی...ونداد حسین پور...علی ماهی پور...عادل فردی پور...علی اسدی خواه...و دیگر دوستان به سرپرستی و خوانندگی یونس مولایی تشکیل شد که با اولین اجرای خودش در روز جهانی تئاتر همه جا معروف شدند که نمیدونم چرااز هم پاشید...من ...یونس مولایی...ونداد حسین پور...میلاد پایه گذار و...فیلم موفق کنسرت رو داریم و یونس مولایی رو شاید نشناسین تازه ریش در آورده...اگه شما واقعا آهنگی رو دوست ندارین ندارین ربطی نداره به دیگران چون بحث سلیقه اس رفیق...ولی مطمئن باش هیچ آدمی بیخودی محبوب و معروف نمی شه و مردم جاهل نیستند که 3 شب سالن رو انقد پر جمعییت کنند که عده ئ زیادی پشت در بمونن حرف شما توهین به همهء اون آدمهاست که به عشق یونس مولایی اومدن و همهء آهنگاشو از حفظ بودن متاسفانه همشهریانه حقیری هستند که با موفقییت همشهری دیگرشون بیمارگونه و بی دلیل حسادت میکنند و راه به جایی هم نمی برند کاش یه جایی بحثی باشه و خوده یونس عزیز هم مطلع باشند و تشریف بیارن که شما و دیگر دوستان از علم جدید موسیقی و هنر جهان براتون حرف بزنن و شماهم بتونید بعد از سالها به قول خودتون کار موزیک کردن یه آهنگی بسازید و مردم دوست داشته باشند...باز هم از سایت سردیارون ممنون فقط کاش یونس جان رو هم مطلع کنید دربارشون و در نبودشون کی چی میگه...اون بیچاره که همش دانشگاه و اداره است...الان بش زنگ میزنم

مازیار اشرفپور
ساعت20:34---5 خرداد 1391
باسلام به همه دوستان و همشهریان و خوشحالم که جایی پیش اومد که نقد موسیقی بشه و اهل فن باشند حمیدشیرمردی عزیز و دلسوز رو بنده زیارت نکردم ولی بسیار ازایشان خوشم اومد و موافقم منتهی مراتب در نظر داشته باشید حمیدجان یونس مولایی عزیز سالن فرهنگسرای مسجدسلیمان و در اجرای نوروز من هم به هم راه مادرم رفتم و بسیار پسر متین و توانایی بودند به اضافه اینکه بهترین اجراشون همون اجرای زنده بدون موزیک بود و اینکه ایشان واقعا صدای بدون دستکاهی و زیبایی دارند اما باید حتما تنظیم های حرفه ایی تری انتخاب کنند یا مدتی اصلا کار نکنند به نظر بنده و البته حمیدجان ایشون گیتار میزنند و اجرایی که بودم زدند ایهاالحال اینکه کارهای یونس مولایی عزیز باید تنظیم و اهنگسازی قوییتری داشته باشند تا به قول حمیدعزیز در ایران بتونند گسترش داشته باشند مطمئنا موفقییته یونس مولایی عزیز باعث افتخاره همه ء ما خواهد بود از سایت موفق و پر مخاطب سردیارون نیز بسیار متشکرم که روز به روز در حال رشد است یا حق

سلمان بویری
ساعت16:14---5 خرداد 1391
سلام به همه
تا اونجایی که میدونم کسی که دست تو موزیک داره و یه کار رو میبنده میگن اهنگساز یا کسی که تنظیم میکنه از لحاظ چیدمان الات موسیقی وخلاصه حل کردن کل کار در هم رو میگن تنظیم ولی اقای مولایی سازی رو نمینوازه که بتونه اهنگسازی کنه شاید ملودی از خودش باشه که به اهنگساز گفته این کار رو اینجوری سورودم اقای مولایی میتونه خوب کار کنه اگر سازی رو بتونه بزنه کارهاش بهتر میشه دوست داریم این یه انتقاد مهم بود لطفا جدیی بگیرید داداش


سلمان بویری
ساعت16:11---5 خرداد 1391
سلام به همه
تا اونجایی که میدونم کسی که دست تو موزیک داره و یه کار رو میبنده میگن اهنگساز یا کسی که تنظیم میکنه از لحاظ چیدمان الات موسیقی وخلاصه حل کردن کل کار در هم رو میگن تنظیم ولی اقای مولایی سازی رو نمینوازه که بتونه اهنگسازی کنه شاید ملودی از خودش باشه که به اهنگساز گفته این کار رو اینجوری سورودم اقای مولایی میتونه خوب کار کنه اگر سازی رو بتونه بزنه کارهاش بهتر میشه دوست داریم این یه انتقاد مهم بود لطفا جدیی بگیرید داداش


حمید شیرمردی
ساعت1:45---5 خرداد 1391
سلام
جناب احمدی منظورتونو از("برخلاف نظر دوستمون آقاحمید یا هر اسم دیگه ایی که ایشان دارند") خوب متوجه شدم
شما اول باید پیش خودت فکر میکردی که تخریب آقای مولایی چه سودی میتونه برای من داشته باشه؟
من اون حرفهایی که زدم اول فکر کردم وزدم،
بهتره بدونید که بیشتر وقت من توی موزیک گوش کردنو گشتن توی سایتهای موزیک... و اینقدر از این آهنگ ها توی اون سایتها هست که هیچ کس حتی یه جمله هم نظر نمیده که خوب بود یا بد بود،اما آهنگ هایی که از لحاظ آهنگسازی وتنظیم و صدا خوب باشن همون آدمها شروع به نقد وبررسی آهنگ میکنن که کجاش خوب خود کجاش بد
خیلی معظرت میخوام اما اگه این اهنگو بزارید تو اون سایتهایی که گفتم دیگه میشه مثل همون حالت اول که گفتم...
آهنگ باید یه ملودی خاص داشته یاشه
یه تنظیم خاص و یه شعر زیبا(منظورم از خاص یعنی سبکش ریتمش با اهنگهای دیگه یکی نباشه،تک باشه)
شاید واسه شما خیلی شنیدنی باشه وعاشق آهنگ باشی اما واسه کسی که نه دوست ونه همشهری ایشون باشه حتی یک بار هم کامل گوشش نمیکنه!
اگه دوست دارید همه همشهریها بیان بگن عالیی بود و حرف نداشت وتو بهترین خواننده ی ایرانی دیگه ایشون هم دلش خوشه که همه اینطور آهنگارو دوست دارنو دیگه همه آهنگاش میشه این...و ژیشرفتی توی کارش نیس
اگر نقد کردم وتعریف بیخودی از سر احساسات که حالا این خواننده همشهری منه ،دوست منه پس آهنگ حرف نداره واسه خودش بود...
از این اهنگها تا دلتون بخواد هر روز میدن بیرون اما کی گوش میده؟
متاًسفانه من توفیق اینو نداشتم که کنسرت ایشون بیام اما طبیعیه که بعد از این همه مدت یه خواننده خوب مسجدسلیمانی پیدا شده مردم بیان،اخه الان یه خواننده درست درمون تو مسجدسلیمان نیست البته قدیمی ها بودند مثل مرحوم منوچهر سخایی اما الان نه،دلمون خوش بود یونس مولایی هست و روز به روز ژیشرفت میکنه که ظاهراً الکی خوش بود! و هنوز مشکل آهنگ های قبلیو دارن اهنگاش که اصلش همون آهنگ سازیه.
حالا اگه منم عکس ایشونو بزارم تو ژروفایلم تاورتون بشه حرفام حرفای خودم بودو اسمم اسم خودم
البته من منظورم این نبود که بده گفتم که ضعیفه اما منظور اصلیم این بود که بعد از اهنگ فراموشم نکن از ایشون انتشار کارهای قویتری داشتم.
و اینم بگم که درک میکنم ومیفهمم که دستش خالیه و مثل خیلی از خواننده ها با زور افکت دادن به موزیک صداشو خوب نمیکنه
اما شما اگه تنظیم کنندهی خوب داشته باشی حتی اگه بدترین صدای دنیا رو هم داشته باشی با تنظیم خوب کارت زیبا میشه همینو همینو همین.
و اما منصور شهنی عزیز!
شما از سبک حرف زدنت توی محیط مجازی
معلومه که دیگه مفهوم موزیکم نمیدونی
واینم بگم که چرا که نه؟منم میخونم اما ترجیح میدم که حالا حالاها نخونم اما یه چیز خوب بخونم! .
خانم یوسفی عزیز!
آهنگو گوش کردم که میگم شما هر چند که به زور از این اژلود سنتر دره ژیت که لینک مستقیم نمیده دانلودش کردم اما به حر حال گوشش کردم که میگم اما حاظرم قسم بخورم که اگه نمیدونستی یونس مولایی بچه مسجد سلیمانه حرف منو نه تنها تاًید میکردی بلکه یه چیزی هم بهش اضاف میکردی! .
افشین محمودی ممنون دوست عزیزم برای دفاع از جملات این حقیر.
و از مدیران مهترم سایت سردیارون هم معظرت میخوام که بحثو کشش دادم اما حرف دلو باید کامل زد.


افشین محمودی
ساعت21:32---4 خرداد 1391
من تازه گوش کردم خوب واقعا آهنگه زیبا و تاثیر گذاریه ولی حق با حمید شیرمردیه عزیزه و یونس مولایی میتونه بهترین خواننده ایران بشه اگه بیشتر رو تنظیم و آهنگسازیش کار کنه زیادقوی نبودن بر خلافه صدا و ترانه زیباش...من هم عکس آقی مولایی رو میزنم نگید دشمنشون بودم

افشین محمودی
ساعت21:27---4 خرداد 1391
به نظرم آقای شیرمردی بد هم نمی گن و یونس مولایی باید بیشتر رو تنظیم هاشون کارکنن و پول بیشتر بدن ولی کارای قویتر بخونن ضمنا آقا حمید خیلی مودبانه و درست انتقاد کردند و گفتن از دوستدارانه یونس مولایی هستند نقد کردن رو خوبه بعضی ها یاد بگیرند از آقای شیرمردی

افسانه یوسفی
ساعت21:22---4 خرداد 1391
خیلی غمگین و زیبا بود جرا حرف بی ربط می زنین آقای شیرمردی اصلا گوش کردین؟ خب واقعا نا حق میگین آهنگ به این خشکلی و با حالی از آهنگهای خیلی از بقیه خواننده ها بهتر ه جان مامانم حیفه نگید

بی بی یان
ساعت21:15---4 خرداد 1391
= DD

بی بی یان
ساعت21:14---4 خرداد 1391
= DD

منصور شهنی بی بی یان
ساعت21:13---4 خرداد 1391
یونس مولایی سالاره عید انصافن ترکوند با کنسرتش جای خالی نبود انقد شلوغ بود سر پا وایسادیم این اهنگش روانی بید چه اگوی الکی شیرمردی خودت بخون بنم چه اکنی قورتین

محسن احمدی
ساعت21:03---4 خرداد 1391
سلام آهنگ رو شنیدم بسیار زیبا بود و برخلاف نظر دوستمون آقاحمید یا هر اسم دیگه ایی که ایشان دارند فکرمیکنم تنظیم زیبایی داشت و هم ترانه هم ملودی قوی بود گفتن این حرفها آن هم با این شفافیت و دروغ چیزی رو جز خراب کردن نمی رسونه من سالها با یونس جان دوست هستم و عاشقانه قبولش دارم...با دست خالی و بی پولی آهنگهایی رو میسازه و میخونه که همه لذت میبرند من رو همه دوستان میشناسند و میدونند منصفانه همیشه نظرمیدم...یونس مولایی بی شک قویترین هنرمند و خواننده اینروزهای خوزستان هست و مردم نیازی در کنسرت مسجدسلیمان و اون شلوغی نشون دادند عاشقه آهنگهای فقیرانه ء یونس مولایی هستند..

حمید شیرمردی
ساعت16:34---3 خرداد 1391
میکس و اهنگسازی خوب نبود،ملودی تکراری بود،ترانه هم حرفی برای گفتن نداشت
تا حالا بهترین کاری که از ایشون پخش شده فراموشم نکن هست که برخلاف آهنگسازی ملودی وشعر خوبی داشت و آقای مولایی هم خوب خونده بودن
اگه با ترانه سرای خوب واهنگسازهای حرفه ای کشورمون کار کنن روز به روز به موفقیت و پیشرفت نزدیک تر میشن که ظاهراً فعلاً...
چون صدای خوبی دارن که میتونه بهتر از این هم بشه
آقای مولایی اگه الان دارین این کامنتو میخونین از این حقیر که دوستار شماست این حرفو از روی خیر خواهی قبول کنید و به جای این کارای ضعیف به فکر کارهای حرفه ای تری باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.