پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

سردیارون با افتخار تقدیم میکند :

http://s3.picofile.com/file/7497023010/Untitled_copy.jpg

 

 

 موزیک بسیار زیبا و فوق العاده استثنایی با صدای یونس مولائی بنام مثل توام این روزها

 

آهنگساز و تنظیم کننده : علی مقصودی / میکس و مسترینگ : حامد مرادی /صدابردار : محمد پازیار / ترانه سرا: علی مقصودی / ضبط استدیو پژواک کرج / مدیر تولید و تهیه کننده : مهدی پورخدری

 

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

یونس مولائی __ مثل توام این روزها 320

 لینک های کمکی سرور 4shared:
یونس مولائی __ مثل توام این روزها 320

یونس مولائی __ مثل توام این روزها 128

 

 


نظرات شما عزیزان:

احمدرضا عيدي پور
ساعت15:36---28 دی 1391
باسلام به هم وطنان و هم استاني ها و همشهريان و همتباران خوبم و سايت موفق و مردمي سرديارون كه انصافا نامي زيبا و برازنده است براي اين قوم ديرينه و پيشينه دار به هرحال دوستان عزيزم بايد در نظر داشته باشند كه هنر چيزيست كاملا سليقه ايي و برگرفته از احساسات و عواطف انسانها و هر كس كه احساس و درك بهتر و بيشتري از احساسات و مقوله عشق داشته باشد بهتر ميتواند بر ديگر انسان ها تاثير بذاره.بنده نه موافقم نه مخاف فقط ميخوام عرض كنم مطلق چيزي رو رد يا تاييد نكنيد و بدانيد هركاري عموما هم ضعف دارد هم نقاط قوت و همچنين اينكه جناب مولايي عزيز بسيار فرزند با غيرت فهيم و مهرباني هستند كه خارج از فضاي موزيك و هنر علاقه مندان زيادي دارد و دوستان به روايت محمد عزيز اميدوارم همه در بالا بردن و ساختن ايران عزيز و جوانان كمك و تشويق كننده باشيم نه خداي نا كرده مانع و سنگ...ياعلي حق نگهدارتان

كورش حافظي
ساعت16:35---16 دی 1391
كورش هست ازتيره شهني به دليل اينكه خودم علاقه زيادي به مطلب نوشتن وفعليت درمورد بختياري دارم دوست دارم ايل وتبارم بخصوص جوانان عزيزوتحصيلكرده ومتخصص ايلم با دانش وتجربه خود وبزرگان نكان ضعف راكمرنگ تر ونكات قوت را پربارتر وازانتقاد حراسي نداشته باشيم و باديد باز، فني ، علمي انتقاد وپيشناد كنيم (مهندسي فكر كنيم مهندسي انتقاد كنيم ومهندسي عمل كنيم) متشكمkoorosh_hafezi@yahoo.com

حمید شیرمردی
ساعت5:20---7 دی 1391
رضا تهران.من با ۹۵درصد نظراتت کاملا موافقم،فکر کنم تنها کسایی که از ایشون نقد کردن تو این سایت من و شما بودیم،دوستان فکر میکنن ایشون خیلی دشمن دارن ولی نمیدونن که دشمنای اصلی خودشونن که با حرف های از سر احساسی که میزنند به یونس این امیدو میدن که همین راهو ادامه بده.
منم تو پست های قبلی و سر یکی از آهنگ ها ایشون رو نقد کردم،که ای کاش نمیکردم...یکی اومد گفت تو دشمن یونسی،تو حسودی،تو...یکیم اومد به غلط املایی هام گیر داد!
والا ما هر چه خواستیم توجیح کنیم بدتر شد...
منم دیگه گفتم ساکت باشم بهتره!
حتی توی پست آخرین کار ایشون که دکلمه هست به نام دل بی دنگ هم فقط تعریف کردم...
به نظر من ایشون بیشتر دوست داره تا هوادار...آخه هرکی میاد کامنت میزاره وتعریف میکنه اکثرا میشناسش به جز بعضی ها...
در کل شما هم مثل من کاری به دوستان"الکی خوش"نداشته باش


sasan sadeghi
ساعت11:46---17 آبان 1391
ey benazamet salare shahri b gardanoom b mal nid meslet kor bakhtiyari faghat khodet vali piya pa bazam lori bekhon sedat soze ghashango por dardi dare jon ede si lori ghamgin ya ali mard

nasrin mansori
ساعت13:55---9 آبان 1391
divone divonetam,,,,,,,,,asheghetaaam ba in sedaye zibat va taranehaye koshandat

هانی شاهوند
ساعت11:19---6 آبان 1391
مثل توام اینروزا.........عاشقتم دیوونه با این صدات آدم رو میبری باخودت به عشقای قدیمی و ....یونس جان مرحلهء بعدی و درجه ء بعدیه زندگیت اینه که دشمنات و حسودات زیادتر میشن و نزدیک ترین دوستانت مثل من نقشهء خراب کردن و حذف کردنت رو میکشن ولی با شناختی که ازت دارم هرکی در افتاده بر افتاده چون خدا باهاته و من و شهامت و دیوونگیت....بهت افتخار میکنم پسر بذار هرکی هرچی میخواد بگه رسم زمونه اینه عزیزم=D D پیشنهاد میکنم با یونس مولایی همراه شوید چون 2 آهنگه فوق العاده داره که من شنیدم تو استدیو و مثل بمب اتم صدا خواهد کرد

منصور موری زاده
ساعت10:46---3 آبان 1391
خیلی صداتون با احساس و سوزناکه واقعا دوستتون دارم آقای ملایی همیشه گوششون میکنم بخصوص داشیرین شیرین و فراموشم نکن و این اهنگ و تیرک شب

هاشم صالحی
ساعت12:54---1 آبان 1391
خیلی باحال بود دمتون گرم بخصوص نو آوری و خلاقییته دا شیرین عربی و بختیاری جالب بود و میتونه در دوستی و همکاری و سازندگیه خوزستان با برادرانه عرب زبان کارساز و ارزشمند باشه ایول همشهری

ali hasan por
ساعت21:43---29 مهر 1391
mah sa khno0m shoma zeyad ab nadin to0o0sh misi

mahsa alipoor
ساعت13:06---29 مهر 1391
wooo000ooooo000oow pesar karet doroste b khoda taki tak befahm b khoda dosetdalam shiriiiiiiiiiiiiiiiiiiinii : X

hamidreza moradi
ساعت11:41---9 مهر 1391
damet garm agha nazari mardi refigh manam hastam poshto hamiye dash yoones mard faghat khodesh baghiye adaye adamhaye bozorgo va ba vooojod ro dar miyaran dostetdarim berar

مهدی صادقی
ساعت16:02---4 مهر 1391
www.mismusic.ir جهت دانلود جدیدترین و داغ ترین آهنگهای جنوب و خوزستان به ما سر بزنید....آهنگ جدید دیروز آهنگی زیبا و استثنایی از یونس مولایی پدیده صدای جنوب

مهدی صادقی
ساعت15:58---4 مهر 1391
سلام به همه دوستان جدیدترین اهنگ یونس عزیز در سایت مدرن و پرطرفداره موزیک گذاشته شدهwww.mismusic.ir
توصیه میکنم دانلود کنید و لذت ببرید از صدایی به وسعت دریا و پدیده ایی که افتخار و صدای جنوب است


khorshidi
ساعت14:47---2 مهر 1391
kheyli dlam mikhast faghat ahange zaeif bashe va sedaye khodet chon ahang kheyli sedash bolande va sedaye khodet b tanhaei mitone koli adam jazb kone b khoda sedaye khali va bi ahanget bishtar atish b del mizare va jazabtare sedat khodaeiye heyfe az ahang kamtar bashe dozet daram dadashe ba shakhsiyat va dosdashtanim

مهنوش عباسی
ساعت15:53---1 مهر 1391
بابا ترکوندی عشقی با این صدا و احساست یونی جون خیلی رفیقای خونی و باحالی داری بگو هوای مارو هم داشته باشن،،،،،،،،،،، آهنگ جدیداتو کاش بختیاری میخوندی ولی بازم فدات

محمد نظری
ساعت15:35---1 مهر 1391
یونس جان بدخواهاتو...............اره .........

محمد نظری
ساعت15:30---1 مهر 1391
سلام داش یونس عاشق صداتم استدیو منتظرتم

ponak rovshan
ساعت9:07---1 مهر 1391
niceeeeee youni jan behet tabrik migam behtar va behtar az diroz shodi esmeto bayad bezaran emersan...haaaaahaa sardiyaron yaani chi??????

رضا ، تهران
ساعت9:09---28 شهريور 1391
بادرود
خدمت آقای داریوش جعفری شهنی عرض کنم اولا خدا کنه از دارودسته ارسلان جعفری شهنی نباشی!!!! که همه دیدیم چندسال پیش چه جاروجنجال و هیاهویی تو مسجدسلیمان به راه انداخت و همه فکر کردند به به چه روشنفکریه ! که بعد دیدیم چطوری با اولین پست که بهش پیشنهاد شد زیپشو کشید و دکون بازارشو جمع کرد و رفت!!!!!
آقای جعفری شهنی بدبختی ما میسلیمانیها اینه که فقط خودمونو از بی بیان تا نفتک میبینیم و مقایسه میکنیم!
آقاجان تو مسجدسلیمان هیچی نیست سرتونو از زیر برف بلند کنید .
بیرون از این قفسی که توشین هم دنیایی هست!! ای خداااااااااااااااااااااااا


داریوش جعفری شهنی
ساعت11:39---27 شهريور 1391
سلام به هم تباران و سردیارونیهای باشرف و با غیرت یه مسئله الان خوندم از این اقای رضا از تهران و یه نظر داشتم با اجازه دوستان و اینه که یونس مولایی سالها پیش یه گروه موسیقی داشت که روزها و ماهها توی ارشاد تمرین میکردند و منم با پسرخالم میرفتم سر تمرینشون 2 بار فکرکنم 4 سال پیش بود یا بیشتر که تو سالن ارشاد کنسرت گذاشتن و بهترین نوازنده ها جز گروهش بودن دقیقا یادم نیست اسامیشون ولی رضارضایی،رضا پایه گذار،علی اسدپور،علی ماهی پور ونداد حسینی ایمان حاتمی که الان استدیو داره و ارگ میزد و.....مگه میشه کسی که اونقدر خوب میخوند و اونقد تمرین میکرد و چندین ساله تو این کاره علم خوندن ندونه و علمی نباشه؟اصلا علمی یعنی چی؟یعنی بتهوون باشه و....مگه یه خواننده جز خوب خوندن رو ریتم خوندن رو ام خوندنو...باید چیکار کنه باید بره ساکسیفون تدریس کنه؟؟///امیدوارم واقعا مشکلی واسه یونس جان بوجود نیومده باشه و سالم بمونه من که قلبا و عمیقا یونس رو دوست دارم و همیشه طرفدارممنون از این سایت خوب که انصافن داره زحمت میکشه پایدار و اهورایی باشید

کامران اسدی تبار
ساعت12:12---26 شهريور 1391
باسلام به همه ء عزیزان بختیاری و هم وطنان و هنرمندان و یونس مولایی عزیز امیدوارم کسالت و بیماری این فرزند غیور و با صلابت و افتخار رفع و دوباره ادامه دهنده ء مسیر بزرگان هنر باشند انصافا بنده آهنگی با مضمون و درونمایه ء فولکولوریک دایه شیرین بردن و باصدای ایشان شنیدم بسیار افتخار کردم و لذت بردم همچنین شنیدم که اجراهای ایشان در کسوت کارگردان و نویسنده دایما در تهران دئر می باشد بسی باعثه فزونی و تشدید افتخار ماست که چنین عزیزانی که کم هم نیستند از ایل ما باشند درود و سپاس بر همه این افتخارات و سردیارونی هاویاعلی

سامره گودرزی
ساعت10:20---26 شهريور 1391
سلام یونس جان خوبی داداش؟؟؟؟؟ واقعا شنیدم ناراحت شدم البته این کلیه درد سال گذشته رو اجرای بیتا هم مشکل ساز بود واست اگه اشتباه نکنک به هر حال امیدوارم خیلی زود زود به این مشکل اساسی رسیدگی کنی و انقد بیخیال نباشی برو یه زن بگیر ازت مواظبت کنه هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها مرموز ترین آدمی که تو زندگیم دیدم هستی بخدا البته بد نه بد نه هرگز ، نوع مرموزه خوبش و هنریش،آهنگ و ترانه و صدات هم مثل همیشه خوب و دوست داشتنی بود فدات بای

حمید مصطفوی
ساعت17:03---25 شهريور 1391
یونس عزیز سالهاست تهران زندگی میکنه و دانشگاه درس میخونه و کارمند اداره است خدارو شکر حالش بهتره ولی ظاهرا ماه آینده پیوند کلیه داره و خیلی ناراحت بود که کسی خبر دار بشه میگفت از بس هنرمند نماها و بعضی خواننده های تازه به دوران رسیده واسه محبوب شدن با احساسات مردم بیخود و به دروغ بازی میکنن بدم می یاد به کسی بگم حالم بده یا ناخوشم هفته پیش با جواد کریمی رفتیم دیدنش رنگش زرد و بی جون بود دانشگاه رو هم ظاهرا رها کرده همش می خندید و میگفت جان حمید سالم ترین آدمه احمق دنیا هستم دارم نقش مریض ها رو بازی میکنم واسه سرگرمی ولی گیتازیستش بعد گفت هفته پیش 2 بار لیزرش کردن قرص های آنتی بیوتیکش هم اثری نمی کنن به کسی هم گوش نمی کنه و...و...و...تورو قرآن بس کنین بحثای بیهوده رو یونس کی ادعای خواننده بودن کرد واسش دعاکنین فقط به عنوانه همشهری هاش نه خواننده و فلان فلان.گوشی موبایلش هم خاموشه همش بچه ها دیروز دیدنش با امین حبیبی ولیعصر ظاهرا تازه بستریش کردن

رضا ، تهران
ساعت14:24---25 شهريور 1391
واقعا ناراحت شدم براش ، کی اینطوری شد؟
آخرین باری که من ازش خبر داشتم یکی دوسال پیش بود!
ان شا ... خدا شفاش بده کجا بستری شده؟


سمانه منصوری شهنی
ساعت10:10---25 شهريور 1391
باسلام به سایت موفق و موفق و موفق سردیارون و بچه های عزیز و هم تبار به نظر من آقا رضا حق دارند از وضع موسیقی و خواننده های کشورمون انتقاد کنند و گله مند باشند حق مسلم هر انسانیست و میتونن از آهنگی انتقاد یا تشکر کنن بحث من اونجاییست که با آقا محمد موافق هستم که یونس عزیز که من سالها با ایشون شاهین شهر دوست و همکار بودم و دوست برادرم هم هستن ،لازمه هر هنرمند تئاتر بخصوص بازیگری و کارگردانی دانستن و اشراف بر علم موسیقیست و یکم بی انصافی و ساده انگارانه است اگر فکر کنیم آدمی ساله با هنر سروکار داشته باشه ولی موسیقی ندونه من فیلمی از یه دوستی دارم که یونس مولایی عزیز تو اون فیلم داره واسه جشن تولد بازیگره نوجوانش به همراه نادر مطلبی آهنگی از داریوش اجرا میکنه@@ مطلب دیگه اینکه یونس عزیز قبل از خواننده بودن در بازیگری و کارگردانی کشور آدم معروفی بوده و نیازی به سوء استفاده از موسیقی نداشت و به سختی و اصرار کنسرت یا اجرا میزنهووو در آخر هم اینکه داداش رضای خوب و موفق هیچوقت به سلیقه و علاقه دیگران بی احترامی نکن به قول شما در دنیای مدرن و دموکرات امروز کسی عقایدشو نباید تحمیل کنه در آخر هم واسه سلامتی یونس آقا که بخاطر کلیه و دیالیز کردنش بیمارستان تهران بستری شده دعاکنید

رضا ، تهران
ساعت11:29---23 شهريور 1391
با درود بر سارا جان
بله خوشحال میشم میل من اینه :
goli.eshgh.2@gmail.com
در ضمن اقای محمد بابادی هم اگه افتخار بدن من منتظرشون هستم میلمو اد کن و با هم بحث کنیم.
بدرود


سارا
ساعت11:14---23 شهريور 1391
با سلام
خدمت رضا جان از تهران عرض کنم که بنده تا حدودی با شما موافقم و دوست دارم با شما بحث کنم چون مشخصه که انتقادهایی رو که بیان کردی مستند و مبنای علمی داره ممنون میشم اگه میلتو یا شماره موبایلتو بذاری، سپاسگذارم سارا از اهواز


رضا ، تهران
ساعت10:59---23 شهريور 1391
سلام آقای محمد بابادی، اگه اشتباه نکنم شما از یه طایفه با ریشه و بزرگ بنام بابادی هستین که خانزاده ای ، چرا توهین میکنی!؟ زشته به من میگی هیچ غلطی نکردی تو 12 سال من که بخشی از رزومه مو برات گذاشتم من کارشناسی موسیقی رو از دانشگاه تهران دارم و ترم آخر کارشناسی ارشدم(فوق لیسانس موسیقی) آهنگساز دوتا فیلم هم بودم که جنابعالی حتما تو تلوزیون تماشا کردی و احیانا لذت بردی!!!!!
من خواننده نیستم آهنگساز و نوازنده ام.
جناب بابادی تو تمام تاپیکهایی که گذاشتم ببین یه دونه توهین نکردم فقط انتقاد کردم و اگه اعتقادی به دموکراسی و آزادی داشته باشین من بعنوان یک شهروندحق انتقاد رو دارم ، من متخصص اینکارم و باید به انتقاد من حداقل گوش داده بشه ، میدونی مشکل ما چیه؟
اینه که نمیخوایم زحمت بکشیم و با یه آمپول بشیم استاد هر فنی؟
متاسفانه تو مسجدسلیمان صدها خواننده و نوازنده وجود دارند که به غیر از تعدادی انگشت شمار بقیه با علم موسیقی هیچ آشنایی ندارن و بیشتر از اینکه به جنبه هنری موسیقی نگاه کنن و تو حوزه هنری قرار بگیرن متاسفانه به جنبه مطربی آن می پردازند و صرفا به دنبال منافعشون هستند و به دید بازاری به آن نگاه میکنن.بنابراین باید کمی به خودشون زحمت بدن و بیاموزند جناب بابادی من درسته تو تهران زندگی میکنم ولی بدلیل عشقم به موسیقی همیشه جریانهای موسیقی خوزستان علی الخصوص mis رو دنبال میکنم و می دونم تو کوچه پس کوچه های شهرمون چی میگذره، مثلا مطلع شدم یه آقایی دکون باز کرده تو 17 شهریور و به بهونه موسیقی داره سر مردم بدبخت اونجا رو شیره میماله و چپاولشون میکنه و فاجعه آمیز تر اینکه تدریس موسیقی هم میکنه!!!!!!!!!!
آقای بابادی من حاضرم با شما گفتمان داشته باشم و دیدگاه های همدیگه رو بیشتر بشناسیم و احتمالا به نقد بنشینیم.


محمدبابادی
ساعت19:25---22 شهريور 1391
شیروان نصرالله پور چه ربطی داشت به گران شدن مرغ آقای بیات؟؟؟؟؟؟؟؟ من آقا شیروان رو میشناسم و احترام قائلم ولی اون هیچ رابطه ایی با یونس نداره و اگه کم ترین سواد موسیقی داشتی تفاوت های بین موسیقی سنتی و الکترونیک و پاپ رو میدونستی؟// گیریم که شما گیتار میزنی یا درس میدی یا چه ربطی به کار نکردنه یونس داره دوست نداری؟ نداشته باش گوش نکن..اینهمه خواننده تو سایت هستن همه رو بکش که سواد و استعدادشون از یونس جان کمتر نباشه بیشتر نیست، هر عاقلی میفهمه چون یونس رو همه دوست دارن و خیلی خیلی معروف و موفق شده نقشه خراب کردنش رو داری حرف آخر هم اینه که یونس جان بخاطر دانشگاه و کارش کم وقت میکنه موسیقی کار کنه و خداحافظی کردمن و سعید قاسمی و حسین کریمی و داریوش و بچه های اهواز ازش خواستیم ادامه بده دلیلش هم شخصی بود و اینکه دنیای جالبی نیست و اکثر این بچه های موزیک د مده و حسود و نچسب اند آهنگه فراموشم نکن رو هم تو خونه واسه خودش ضبط کرد....

محمدبابادی
ساعت19:12---22 شهريور 1391
سلام به همه و دوست ناراحتمون رضا جان،،،،،،،،، برادر گرامی چرا انقد تابلو حسادت میکنی اگه به قول خودت 12 ساله تو این رشته ایی و هیچ غلطی نکردی مثه خیلی از بچه های حسود دیگه این به ناتوانی شما برمی گرده چه ربطی به یونس عزیز داره؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوای کلا یونس نخونه بذاره کنار که شما تا 12 ساله آینده بلکه یه تراک خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه واقعا دلسوز ایشون هستین بهش میزنگیدی و...هفته دیگه اهواز پیش بنده است بیا باهم حرف بزنین، فقط بحث اینه که واقعا حسادت میکنی به یونس و جالب تر اینه که باهمه عشق یونس به مسجدسلیمان هیچوقت بخاطر اونجا نخوند و زمانی آهنگاش چخش شد که واسه دلش خونده بود مردم اهل فن ترند،ضمنا یونس 2 ساله زیر نظره بهترین استادانه سلفژ و گیتار تهران داره کار میکنه شما ناراحتین گوش نکنین>>>> ادعای موسیقی داری بیا بخون اونم میخونه>>>>>>>>

محمدبابادی
ساعت19:11---22 شهريور 1391
سلام به همه و دوست ناراحتمون رضا جان،،،،،،،،، برادر گرامی چرا انقد تابلو حسادت میکنی اگه به قول خودت 12 ساله تو این رشته ایی و هیچ غلطی نکردی مثه خیلی از بچه های حسود دیگه این به ناتوانی شما برمی گرده چه ربطی به یونس عزیز داره؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوای کلا یونس نخونه بذاره کنار که شما تا 12 ساله آینده بلکه یه تراک خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه واقعا دلسوز ایشون هستین بهش میزنگیدی و...هفته دیگه اهواز فیش بنده است بیا باهم حرف بزنین، فقط بحث اینه که واقعا حسادت میکنی به یونس و جالب تر اینه که باهمه عشق یونس به مسجدسلیمان هیچوقت بخاطر اونجا نخوند و زمانی آهنگاش چخش شد که واسه دلش خونده بود مردم اهل فن ترند،ضمنا یونس 2 ساله زیر نظره بهترین استادانه سلفژ و گیتار تهران داره کار میکنه شما ناراحتین گوش نکنین>>>> ادعای موسیقی داری بیا بخون اونم میخونه>>>>>>>>

رضا، تهران
ساعت17:14---21 شهريور 1391
خدمت هم تبارانم آقای محمد بابادی و کامران نعمتی نژاد درود می فرستم و خواستم توجه شونو به چند نکته جلب کنم!
خواهش میکنم از روی احساسات دروغ بافی نکنید صرفا چون دوست یونس هستین،
آقای بابادی ! یونس مولای کجا کلاس داشتن که شما شاگردیشونو کردین؟؟؟؟
من دشمن بچه های mis نیستم چون خودم بچه اونجام ولی آدم باید واقعیتو بگه
در ضمن 12 سال برای آموختن موسیقی زمانی نیست که شما میگین من چی کار کردم! من مثل بعضی ها ادعام نمیشه والا کارهایی هم کردم که از اساتیدم خجالت میکشم عرض اندام کنم، بنده لیسانس موسیقی دارم از دانشگاه تهران، 25 کنسرت برگزار کردم ، سرپرست دو گروه 8 نفره موسیقی بودم، 8 سال دارم موسیقی تدریس میکنم، عنوان دار جشنواره های معتبر موسیقی ام، آهنگسازی کردم برای دو فیلم، بازم بگم؟؟
پس نگو 12 سال چکار میکردی! من به نظرم تازه با موسیقی آشنا شدم، اما همشهری های من چه؟ تا دونفر بیسوادتر از خودشون بگن به به صدات عالیه پنجه ت عالیه به ساعتشون نگاه میکنن میگن عزیزم وقت نداریم!!!!!
کلام آخر آقای یونس مولایی تئاتری هستن نه موزیسین، ایشون چند سال بصورت آماتور وغیر حرفه ای کار تئاتر محلی بختیاری انجام دادن بهمراه آقای شیروان نصراله پور و هیچ سررشته ای از موسیقی ندارن، میگی نه از استادت بپرس کوک صداتو بگیره و بگه چند دانگه؟ و بگو یه ریتم 12/16 برات سلفژ کنه جواب داد هرچی شما گفتین و آقای کامران نعمتی نژاد تایید کرد درسته !
بدرود


رضا ، تهران
ساعت14:40---21 شهريور 1391
چرا نظرهای مخالف رو از رو سایت برمیدارین؟
من دیروز یه نظر مخالف دادم چند ساعتی تو نظرات بود امروز حذف شده، چرا؟ مگه فقط باید به به و چه چه باشه و موافق!
من به کار آقای مولایی انتقاد دارم گناه که نکردم؟
اهل فن میفهمن من چی میگم، کسی پیشرفت میکنه که انتقادهای فنی رو بررسی کنه نه اینکه دل خوش کنه به بهب به گفتن افرادی که علم و سوادی از موسیقی ندارن و عوام هستند.
کارهای آقای مولایی اولا مبتدیانه تنظیم شدن، بعدش شعرها بسیار سطحی و ضعیف و مشکل عمده ،صدابرداری ناشیانه است ، بنظر من تا راهرو نباشی کی راهبر شوی!!!!!!!! باید خیلی آموخت تا جایی که اهل فن بگویند آری اونموقع اقدام کنی برا عرض اندام.


کامران نعمتی نژاد
ساعت15:11---20 شهريور 1391
خیلی با حال گفتی آقای بابادی و شدیدا موافقم چون خداوکیلی مخالف ترین و دشمن ترین آدم هم میفهمه آهنگای خوبی هتن کارای مولایی و البته این بچه هایی که الکی دشمنی میکنن و یا حسودی خوده همین خاننده های رقیب یونس هستند وگرنه معذرت معذرت معذرت خر هم میفهمه تا آهنگی خوب نباشه مردم گوش نمیدن و باکسی رودر باسی ندارن مولایی عید ترکوند تو کنسرت کور بودی واقعا اونهمه طرفدار رو ببینی، خداوکیلی بیشتر از همه طرفدار داره همه دیدن تو سالن 3 شب پشت سرهم چه خبر بود انقد که ممد یاوری التماس یونس می کرد اونم بذاره جزئ برنامش و نشد خلاصه ما همه طرفدارسیم

محمد بابادی
ساعت13:04---20 شهريور 1391
ماه آینده با افتخار آهنگ دو نفره ام رو با یونس مولایی عزیز میذارم رو سایت ها فیت با ایشون افتخار بزرگیه واسه من

محمد بابادی
ساعت13:00---20 شهريور 1391
سلام به همه دوستان و خسته نباشید به سایت سردیارون،آهنگه زیبا و موفقی بود مثل همهء کارهای دوست خوبم یونس جان که بنده سالها شاگردی ایشون رو کردم و افتخار میکنم و سلامی گرم به این دوست عصبانی که احتمالا بتهوون یا بابک بیات هستند به اسم مستعار علی (چون اونها هم بنده خداها 12 سال آموزش ندیدن و...)ضمنا برادر عزیز مهدی یراحی اونروز تو مصاحبش با مجله جدول گفت 3 ساله موسیقی رو یاد گرفتم و بخاطر دوستی با سیروان خسروی وارد موزیک شدم و آهنگسازه 3 تا از آهنگای کاستش بود،بهنام صفوی به قول خودش هیچ سازی رو بلد نیست بزنه تازگیا رفته گیتار یاد میگیره،احسان خواجه امیری 5 ساله شروع کردهو....بعد شما 12 ساله چه میکنی؟دوما یونس عزیز تو این اثر فقط خوانندسو آهنگساز و میکس و مسترش رو هم همه اهل موسیقی میشناسند بیش از 9 کار تو p.m.c پخش شد تنظیم حامد مرادی بود،یونس قد هیکلت و عمر بیخودت سواد موسیقی و نویسندگی و...داره بس کن بهت میخندن،

شاهین نصیر
ساعت11:25---20 شهريور 1391
سلام داش یونس خودم گوش دادم و لذت بردم از اینهمه استعداد و نبوغی که با افتادگی و تواضع شما صد چندان شده،روزهای بسیار موفق و روشنی رو واستون میبینم و مطمئنم روز به روز بر کیفیت و عمق آثارتون خواهید افزود بی صبرانه در انتظاره آنروز که دور هم نیست خواهم ماند.بدرود

hamid sadeghi
ساعت11:10---20 شهريور 1391
behet tabrik migam aghaye molaei mese hamishe herfehei va mohkam kar kardi lori bekhon lotfan lori lori bakhtiyari kheyli sedaton soznako ghamgine man to conserte eyd boodam va on ejraye zende loritono tahsin kardam kheyli ghamgino mosalat ejra kardid in kareton ham zibast vali man lorihatono bishtar dosdaram va asheghe da shirin shirin hastam

hamid sadeghi
ساعت11:08---20 شهريور 1391
behet tabrik migam aghaye molaei mese hamishe herfehei va mohkam kar kardi lori bekhon lotfan lori lori bakhtiyari kheyli sedaton soznako ghamgine man to conserte eyd boodam va on ejraye zende loritono tahsin kardam kheyli ghamgino mosalat ejra kardid in kareton ham zibast vali man lorihatono bishtar dosdaram va asheghe da shirin shirin hastam

مرضیه
ساعت15:41---19 شهريور 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اای از دست تو یونس جان که چه میکنی با این حس و صدا و آهنگات؟ خیلی زیباست بخدا واقعا افتخاری واسه همه دوستات فدات= ((

ALI REZA
ساعت15:28---18 شهريور 1391
very nic unes jan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.