پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

فدراسیون گلف در زادگاه نفت تشکیل جلسه داد

سال آینده رقابتهای گلف با نام لیگ برتر برگزار میشود

 

رییس و دبیر فدراسیون گلف با حضور در زادگاه نفت جلسه شورای گلف را تشکیل دادند .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این جلسه علاوه بر رییس و دبیر فدراسیون مربیان و سرپرستان تیمهای حاضر در لیگ دسته یک گلف کشور حضور داشتند .

در این جلسه که به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد چگونگی برگزاری و آیین نامه اجرایی لیگ چهاردهم برای سال آینده بررسی شد .

سرپرست فدراسیون گلف در این جلسه با ابراز خوشحالی از حضور در زادگاه نفت و گلف خاورمیانه گفت : گلف در کشور یک بازی ناشناخته است و میبایست با برنامه ریزی منسجم و خالی از ایراد زمینه رشد روزافزون این رشته را فراهم کنیم .

سعیدی با تأکید بر غافل نشدن از حضور در رقابتهای جهانی گفت : در حالیکه ورزشکاران خوب و قدرتمندی در این رشته فعالیت میکنند فدراسیون جهانی و اعضای آن شناخت کافی از توانمندی ورزشکاران ما ندارند .

رییس فدراسیون گلف به فعال بودن این رشته در چند استان معدود کشور گفت : علیرغم اینکه در 23 استان کشور هیأت گلف داریم تنها در چند استان معدود و انگشت شمار به معنای واقعی فعالیت صورت میگیرد .

وی با اشاره به لزوم تقویت زیرساختهای این رشته ورزشی افزود : میبایست علاوه بر تلاش جهت معرفی رشته گلف نسبت به آموزش علاقمندان و تربیت نخبگان و شناسایی استعدادها توجه ویژه ای شود .

در ادامه دبیر فدراسیون گلف از اصلاح و تصویب آیین نامه اجرایی لیگ چهاردهم گلف خبر داد و گفت : در این  جلسه موارد پیشنهادی مطرح و با کسب نظر حاضرین این آیین نامه تصویب خواهد شد .

در ادامه با تصویب آرای حاضرین در جلسه مقرر شد از سال آینده لیگ گلف با عنوان لیگ برتر فعالیت نماید . براین اساس ضمن پذیرش تیم هندیجان که از دسته یک به لیگ برتر راه یافت دو تیم سقوط کننده از لیگ برتر نیز در این لیگ ابقاء شدند ضمن آنکه با اعلام آمادگی هیأت گلف تهران مبنی بر حضور تیم دیگری در این لیگ رأی دهندگان با این پیشنهاد موافقت کردند . با این تحولات تعداد تیمهای حاضر در لیگ برتر گلف از 7 تیم به 10 تیم افزایش یافت که این تعداد سقف لیگ برای سالهای آینده هم خواهد بود .

 

منبع: روابط عمومی شرکت نفت مسجدسلیمان

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.